Foto bij -5-

We liepen naar de balie. "Hallo, welkom in het Engelse Fransico hotel, waarmee kan ik jullie helpen?" vroeg het kleine vrouwtje achter de balie, ze had een brilletje op en een deftig donker blauw pakje. "Hallo, we hebben geresiveerd voor 5 personen" zei Denise.



"Oh ja, ik zie het, hebben jullie al betaald?" vroeg ze terwijl ze naar de computer keek op de balie. "Ja" zei Denise kortaf. "Oke, ik zal de hotel kamer sleutels even geven" zei ze met een lieve glimlach op haar gezicht. Ze draaide zich om naar het grote bord met allemaal haakjes met sleuteltjes eraan. "Astublieft mevrouw" zei ze, en legde de sleutel in de hand van Denise. We liepen naar onze hotel kamer, we moesten eerst met de lift en daarna een lange gang door. "We zijn er meiden, nu begint onze vakantie in Engeland!" Zei Denise terwijl ze de sleutel in het gat stook. Ze deed de deur langzaam open, onze monden vielen open. De kamer had een mooie grijs/bruine muur met lampen ertegen, het gaf een heel mooi effect. Er hing een soort kroonluchter in het midden en 7 bedden aan de zijkant van de kamer. Er lag een mooi kleed in het midden met een motief van een lelie. Snel liep ik nar het bed die ik wou, ik legde mijn koffers onder mijn bed en liet me neer vallen. Het was een gewelidg zacht en warm bed. Met ernaast een leuk kastje met een lampje erop.

Reageer (1)

  • IJsvogel

    tfoe je hoofdstukken zijn zo kort XD
    verderrr<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen