Foto bij W61

“Hoi meiden, alles in orde?”, vroeg Timmy.
“Nu wel, maar Stella en ik hebben bezoek gekregen van de Trix.” Bloom windde zich weer op toen ze er aan dacht, en Musa omwikkelde haar met bloemen.
“Sorry Bloom, veiligheid.”
“Weet ik, Musa”, knikte Bloom. “Nu goed, de Trix zijn langsgekomen, ik ben weer in een monster veranderd en ze hebben Stella blind gemaakt. Faragonda denkt dat ze het wel weer kan oplossen.”
“Is Stella blind?”, vroeg Brandon bezorgd.
“Helaas wel. Ze kon zich niet verweren, wat anders was ze nu mijn zusje geweest, als je begrijpt wat ik bedoel.”
“Troost je, Brandon, Faragonda lost het wel op. Het had erger kunnen zijn ook”, zei Riven. “Ik ben verbaasd dat ze het daar bij lieten.”
“Nou, niet helemaal”, zei Bloom. “Ze hadden haar ook opgesloten in een blok ijs, maar ze hadden er gelukkig niet aan gedacht dat ik genoeg magie heb om dat te ontdooien.”
“Ik ga naar haar toe”, Brandon stond op.
“Nee Brandon, ze slaapt, laat haar slapen”, zei Musa.
“Maar …”
“Blijf hier Brandon”, zei Sky kalm.
“Ik krijg honger”, merkte Riven op.
“Als Musa me loslaat heb ik wat voor je”, lachte Bloom.
“Musa?”, vroeg Riven.
“Ik weet het niet hoor, wat zou ik nou toch doen?”, plaagde Musa. Zo langzaam ze kon maakte ze Bloom los. Lachend liep Bloom naar haar bureautje en haalde er een pak wafels uit.
“Smakelijk jongens, ik ga me even wat opfrissen.”

Reageer (4)

  • Eef95

    ik krijg ook honger. En zo lang is het nog niet geleden dat ik gegeten heb ;)

    1 decennium geleden
  • nakito

    hahaha xD snel verder!! :D

    1 decennium geleden
  • Allysae

    wafels
    hihihi
    snel verder

    1 decennium geleden
  • Padme

    haha, kom op musa sneller.
    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen