Foto bij 2 The plan to go

Okey mensjessss snel lesennnn!!!!!




jah ik ben een beetje hyper!!

Puntjuuhh POV


"OMG ik weet het" riep ik uit "we ontvoeren Harry en laten hem schoolhoofd wezen op onze school!" Alohomoraize keek me verbaasd aan "Maar hij kan toveren en wij nog niet. Hoe gaan we dat aanpakken?" Ik moest er even over nadenken maar uiteindelijk wist ik het. "We gebruuiken de dreuzelmanier!" Een vage blik van Alohomoraize liet me weten dat ze het niet begreep. "We pakken z'n toverstok af en chanteren hem tot hij meewerkt" legde ik uit. "Klinkt goed, maar hoe komen we ooit in engeland?" Daar had mijn vriendin een punt. Ik kon niks bedenken en zei dus maar dat we per bezem zouden gaan, "Ik heb nog wel een paar lelijke" zei ik er gelijk achteraan. "Lelijke" Alohomoraize trok een plruillipje "zullen we anders stofzuigers nemen?" Ik wis dat stofzuiges niet konden vliegen, nog niet tenminste. "Aloho," begon ik al, maar ineens kreeg ik een veel beter idee. "Aloho, we gaan gewoon per draak." "ja, vooral veel lovende kritieken over de draken in Goudgrijp" was Alohomoraze's antwoord hier op. Ik wist zelf iets beters namenlijk de draak bij ons in de garage. Toen Alohomoraize dat hoorde werd ze volgens mij een beetje bang. "Goed idee maar, is ie goed afgericht?" Ik snapte het wel. Ik had immers al vaker op onze draak gevlogen en zij niet. "Hij is heel erg goed afgericht, maar we kunnen ook onze vliegende auto nemen. Als je dat liever hebt, vanwege de kou boven de oceaan." Alohomoraize's gezicht klaarde op. "Je hebt gelijk, we moeten alleen wel eerst even bijtanken denk ik." Alweer kon ze niet weten dat dat allemaal al geregeld is. Ik bedoel hij word haast nooit gebruikt. "Geen zorgen dat is allemaal al geregeld, ik woon vlakbij een vliegend tankstation." Het was allemaal al geregeld waarom begreep ze dat nou niet? "Ik stort gewoon niet graag neer boven de oceaan weetje." "Rustig Aloho het is volkomen veilig" antwoordde ik. "Okey maarre zullen we het dan maar over de snacs hebben? smekkies of spelen we safe en gaan we voor de chocokikkers?" Vroeg Alohomoraize. "Allebei! Het is een lange reis weetje." Alohomoraize vroeg me weer eens om te kijken of de tank vol zit, en na even gekeken te hebben konden we gaan.



Okey dit is het tweede hoofdstukje! yeey! Hoe vaak je ook gaat smeken of hij weer terugverandwert mag worden.... Ik ga het toch niet doen ghege

Reageer (7)

  • CantBeNamed

    hahahaha, ik lag me eigen helemaal dood hier om dit verhaal x'D
    sneel verder!!(flower)

    1 decennium geleden
  • Delic

    Yaay!! =D
    Lezze go >=)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen