Two.
Leo begon aan mijn schouder te schudden en ik keek recht tegen een shirtless Fred op. 'Kwijl alarm!' Dacht ik en deed er heel lang over om op te staan en mijn uniform te pakken. Ik deed mijn uniform zo snel ik kon aan toen ik Leo's ogen tegen mijn bh voelde branden. Na een kwartiertje voelde ik de vaart van de trein minderen en begon iedereen aan zijn hutkoffer te trekken. Ik kwam zoal altijd net niet aan mijn koffer dus begon ik maar te huppen. Opeens had ik een hand op mijn schouder liggen die me kriebels bezorgden. "Ik pak hem wel!" Zei Fred met zijn warme stem. Hij pakte mijn hutkoffer en pakte de zijne daarna. Ik pakte mijn hutkoffer van hem over en liep de trein uit met de tweeling en Leo op mijn hielen. We plaatsten onze koffers bij die van de rest en liepen door naar de karretjes, een paar tweede jaars wouden net in een karretje stappen maar ik duwde ze half aan de kant en sprong er in. Uiteindelijk konden er zes mensen in dus konden de tweedejaars er nog bij. Ik zat druk met Leo te praten die iets te laag keek. "Jordaan! Mijn ogen zitten hier!" Zei ik bevelend en wees naar mijn gezicht. Fred keek Leo, die rood was geworden, boos aan terwijl George met de slappe lach zat. Bjarne en Bram, de tweedejaars, keken ons verbaasd aan. Ik knipoogde waardoor ze allebei ook vuurrood werd, precies op dat moment stopte het karretje en werd George, die recht stond, in mijn schoot geworpen. Ik duwde hem op de grond en stapte uit waarbij ik in de armen van Draco Malfidus viel. "Zo, zo! De hotste chick van de school besluit dan toch om met het hogere kaliber mensen om te gaan!" Zei hij op zijn irritante zelfingenomen toontje. "Laat me los, Malfidus!" Beval ik en duwde hem weg. Malfidus sloeg legde zijn handen op mijn heupen. "Rivers, kijk in mijn ogen en antwoord dan op mijn vraag!" Zei hij zwoel en tilde mijn gezicht op zodat ik in zijn ogen moest kijken. "Mag ik je zoenen?" Vroeg hij liefelijk en keek diep in mijn ogen. "N... ne... Ja!" Dat laatste riep ik bijna, hij drukte zijn lippen op de mijne en eventjes zoende ik hem terug maar daarna begon ik tegen zijn borst te slaan en gilde ik kort. "Wat doe je Malfidus!" Blafte Fred en trok me uit zijn greep. "Ik mocht haar kussen!" Verdedigde Draco zichzelf en keek me weer zwoel aan. Ik, die nog steeds in shock was van Draco's actie, pakte Fred's pols vast en trok hem mee naar het kasteel. Ik nam plaats aan de griffoendor tafel tussen Fred en Ronald. "Willen jullie allemaal naar jullie plaats gaan, dan kan de indeling van de eerstejaars beginnen!" Riep Dumbledore en iedereen hield abrupt zijn mond.
De volgende dag verzamelde iedereen zich op de grote brug. "Kijk daar!" Hoorde je aan alle kanten en je zag overal vingers wijzen. Er kwam iets uit het water en er vloog iets in de lucht. Toen de koets met de Pegasi langs vloog kwam er een sterke wind vandaan en ik rilde. Er werd een mantel om mijn schouders geworpen en ik keek om. Hermelien en Harry stonden langs me, Harry had alleen een dikke rode trui aan en zo te ruiken had ik zijn mantel dus om. "Dankje Harry!" Fluisterde ik maar gaf de mantel terug. "Het is niet nodig." Fred en George kwamen bij ons staan en te samen liepen we naar de leerlingenkamer.
Reageer (6)
LOL, IstillLikeMalfoy (ll)
1 decennium geleden