Hastings.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (16)

  • Lauraela

    al een tijdje niet meer gereageerd volgensmij ö. maar dit. kom op justin. vind je selena nou echt belangrijker dan je vriendin met kanker? nog eens gekregen van jou? ö niet van justin verwacht.

    1 decennium geleden
  • Gshelleysgf

    Pleaseeeee doorgaan haha ,
    Selena doet nu wel lief maar ik denk dat ze gewoon zo lief doet om Amy en Justin uit elkaar te krijgen. En dat mag echt niet gebeuren hoor ! stomme Justin hij moet nu bij Amy zijn om haar te steunen! please snel verder :) en ik vind het echt super dat er lange stukjes komen haha (flower)

    1 decennium geleden
  • niggarauhl

    oké selena doet wel lief maar ik heb het idee dat er een addertje onder het gras zit:Y) en ik weet niks om te typen. eigenlijk zou ik in bed moeten liggen want ik heb barstende koppijn van gisteravond maar ik ben te eigenwijs en te quizlet verslaafd om dat te doen (: ik ga nu de moed verzamelen om mijn punt te bekijken op de schoolsite voor mijn herkansing.
    dus ipek succes met je examens & lisa veel chocola eten haha. snel verder ik ben benieuwd naar de volgende lange en grappige hoofdstukjes hehe

    1 decennium geleden
  • vvolf

    ik krijg geen mail meer ;o


    snelverder!

    1 decennium geleden
  • ZAYNKIDRAUHL

    Oké, Selena is wel lief, maar het feit dat ze zegt is goed op zijn 2nachten verblijf, voorspelt al dikke shit en zeker als Justin domme dingen begint te doen... Stoute Justin, hij moet in de hoek en die reactie van Every is wel heel lang ö Wie kan er nog langer? I dare ya, i double dare ya, i triple dare ya... Oké ik doe er niet aan mee, want dan begin ik te zagen tot en met en dat willen jullie niet lezen, maar ze heeft wel gelijk hoor, jullie zijn awesome en geweldig en al die andere woorden die ze in Caps Lock heeft getypt ;D Oké, zie je wel zagen, dat blijkt 1 van mijn hobby's te zijn... Succes met de examens Ipek en Lisa hopelijk kom je snel boven je depri beu (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen