Chapter 80
Dit is mijn 600ste hoofdstuk hier op Q. :'D
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (13)
VERDER!!!
1 decennium geledenHmmm. Nu snap ik waarom je die trien naar Beaubatons liet gaan.
1 decennium geledenDe familie Noot lijkt een goede kandidaat als onruststichters. Toch wil ik niet geloven dat professor Noot zijn ziel heeft gesplitst. Ik denk dat ze aanhangers zijn van een beginnend Voldie-persoontje. Voldemort was immers ook ooit onbekend. Noot kan wel het dagboek naar Zweinstein hebben gebracht en niet goed hebben opgeborgen. Toen heeft Scorpie het gestolen en is bezeten geraakt van dat dagboek. Toen heeft hij dat meisje gedood. Toen wist Noot dat hij het dagboek niet goed had opgeborgen en vertelde iedereen dat er iemand dood was. Hij stelde een onderzoek in, in de hoop dat hij het dagboek kon vinden, maar Scorpie had die meegenomen naar huis.
Euhm, dat is er gebeurd, denk ik. Een Voldemort de II.
Maar ga nu snel verder, of anders avada kadavra ik Noot en zijn hele familie!
PS. Ik denk dat die Voldemort de II nog best jong kan zijn, en wat volgelingen op Zweinstein heeft. Waaronder een paar van Scorpius vrienden. (misschien dat hun ouders ook wel volgelingen zijn!)
huuuh wie zijn die mensjes
1 decennium geleden