Foto bij ~^(38)^~ What does he see?

Even een paar dingen die best belangrijk zijn.

1. ik ben echt benieuwd wie nou eigenlijk populairder is in dit verhaal Kael of Andy, en dus zit ik me serieus af te vragen of ik een poll moet maken >3< als ik dat doe gaan jullie dan ook serieus stemmen?

en 2 (deze is heel erg belangrijk)
Omdat ik vorig jaar maar net over ben gegaan, en ik dit jaar in mijn examenjaar zit, heb ik besloten dat ik alleen nog maar typ en upload in het weekend (vrijdagmiddag tot zondagavond) dat betekend dus dat er waarschijnlijk van elke story maar een hoofdstukje per week komt. Ik schrijf nog wel (in mijn 7 tussenuren op school dank u wel meneer en mevrouw de roostermakers) maar ik typ het dus niet zo snel meer uit Ik hoop dat jullie dat kunnen begrijpen. Ow ja, nu denken jullie vast: waarom vandaag wel een deeltje, op maandag? Nou anders ben ik bang dat Claudia me morgen op gaat eten tijdens de twee uur les dat ik bij haar zit... uit wraak O_O' omdat ik haar beloofd had wat te uploaden en dat wil ik niet...

sorry voor dit vreselijk lange bericht, dat waarschijnlijk niemand gaat lezen >3< enjoy jullie deeltje.

<333

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • Fledermaus

    Ik ben ook voor Andy en je moet weer snel verder en succes met je geweldige rooster!!!

    1 decennium geleden
  • Vanamo

    ow dat is dus zeker weten awesome

    keal mag blijven hoor

    XXXX

    1 decennium geleden
  • Ziyi

    Ik ben voor ANDY (:

    1 decennium geleden
  • Ziyi

    Ik ben voor ANDY (:

    1 decennium geleden
  • Diertjec

    Precies =D ik begon me al af te vragen waar ie bleef hahah

    Jaa ga wel slagen ofzo, anders moet ik je alsnog opeten ö

    Goed deeltje, en je weet waar ik hem op invul (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen