Ik keek toe hoe de nieuweling al het aandacht kreeg. 'Sorry hoor maar die bitch is niet knap, leuk of grappig. Waarom krijgt ze zoveel aandacht?' vroeg ik verveeld in het algemeen aan mijn vrienden. We zaten op een hoog tafeltje en zag hoe alle mensen ons probeerde te mijden. Ik vond het eerlijk gezegd niet eens raar. Normaal had ik nu al een aantal slachtoffer maar mijn aandacht was geheel gericht op de nieuweling. Ik klonk jaloers, maar dat was ik ook. Het is niet altijd leuk dat mensen bang voor je zijn. Maar het is een manier van aandacht krijgen. De meeste mensen denken dat ik al ontmaagd ben en alle jongens voor ons in de rij staan, maar hun mijden ons ook. Ik keek nog eens rond in de kantine en een paar ogen vingen de mijne. Een jongen waar ik stapel verliefd op was, maar niet toegaf. Want hij stond net als de andere jongens voor aan in de rij bij het die nieuwe chick. Ik keek verbaasd naar zijn lippen en zag hem glimlachen. De reden van mijn verbaasdheid is omdat de glimlach naar mij was gericht. Hij stapte langzaam naar me toe en ik hield mijn adem in en hield een pokerface op. wat zou hij willen?

Bij 5 reacties verder!

Reageer (8)

  • HURTINGxLOVE

    omg deze is ook heel leukk......

    maar als ik moest kiezen dan de volgende hf

    1 decennium geleden
  • iAudeo

    ooeeeh, daar moet je een verhaal van maken!!
    X

    1 decennium geleden
  • xjustAgirlx

    iloveit<3
    ik zou hier best een verhaal over willen lezen eigelijk ;D
    Xliefs<3

    1 decennium geleden
  • FrozenFlower

    YEEEH, een reactie, niet omdat ik het hoofdstuk steel, maar omdat ik hem wel grappig vind C:

    1 decennium geleden
  • Nitori

    NU NOG MEER REACTIE'S ;e

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen