Foto bij ~ 022:

Het spijt me, dat ik al een tijdje niks heb gepost. Er was nogal een 'drama' thuis, nja wat je aan drama kan noemen en het ging niet goed met mijn vriendin.. Dus natuurlijk is mijn vriendin belangrijker dan schrijven op dit moment. i hope you'll understand <3

Vandaag zou school beginnen, nee niet zomaar een school, nee school hier in Engeland. Mijn wekker ging af en zuchtend sloeg ik op de grote ronde knop, ik had nog 5minuten om wakker te worden totdat hij weer af zal gaan. Ik zuchtte diep en rolde toch maar uit mijn bed, onderweg naar de badkamer drukte ik mijn wekker volledig uit en liep weer verder. Nadat ik mij had uitgekleed stapte ik onder de warme stralen van de douche. Na een lange tijd had ik mijn haar en lichaam gewassen, in de ochtend ben ik sloom, erg traag. Mijn haar had ik ondertussen al geföhnt en gestijld en ik stond voor mijn kleding. Ik pakte mijn nieuwe zwarte blazer alvast en zocht naar mijn mint blauwe blouseje, na een tijdje zoeken had ik het eindelijk gevonden. Nadat ik mijn outfit had aangetrokken liep ik weer terug naar mijn kamer. 'What are you doing here' zei ik verbaasd toen ik Zayn achter mijn macbook zag zitten. 'Hey Zayn, i've missed you. Oh Amelia you're so cute, i've missed you too' zei Zayn licht geïrriteerd. Ik grinnikte en liep naar hem toe om mijn lippen op de zijne te drukken. Hij wou mij op zij schoot trekken maar ik schudde mijn hoofd, 'I have to get ready' 'But you are' zei hij verbaasd en ik fronste. 'No, my make-up' 'You don't need to cover-up' antwoordde hij wijs en ik grinnikte. 'No i must'. ik pakte mijn make-up en liep naar de badkamer om het daar te doen, Mijzelf klaarmaken waar Zayn bij zal zijn, zal geen succes zijn. Na een tijdje had ik mijn make-up gedaan en liep weer terug naar mijn slaapkamer. 'Come here, Melia' ik deed wat hij zei en ging op zijn schoot zitten. Zorgvuldig streek ik zijn blousje recht en keek hem aan. 'You're beautiful' zei hij fluisterend en ik begon te blozen. Zijn adem raakte mijn gezicht en hij drukte zijn lippen op mijn voorhoofd, naar mijn wangen, neus en daarna pas mijn lippen. Zijn tong drukte tegen mijn lippen en speels beet ik erop, hij grinnikte en al snel speelden onze tongen met elkaar. Ik eindigde onze zoen en stond op. 'I don't want to get late' antwoordde ik op zijn verbaaste blik en hij mompelde 'oh'. Nog snel pakte ik mijn blauwe ring en zeester armband en deed ze om, mijn bruine tas matchte met mijn korte uggs en ik glimlachte naar mezelf in de spiegel. Al snel ging Zayn achter mij staan en zei dat wij matchen, ik keek naar zijn kleding en inderdaad we matchen.

Reageer (11)

  • xZAYNMALIK

    Ik begrijp het. : )
    Snel verder. (H)

    1 decennium geleden
  • AbigailNML

    pliezz snel door!!!!

    1 decennium geleden
  • xmajorie

    Oeee, dat vind ik altijd zo schattig hea. Als vriendin-vriend matchen. (A)

    1 decennium geleden
  • BQueen

    Superduper snel verdr! xx

    1 decennium geleden
  • xDejavuu

    Echt mooi ! Snel verder(Y)(lol)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen