'Zin om naar mijn huis te gaan' zei Alex toen ik naar hem toe liep. 'Tuurlijk' zei ik en stapte in zijn auto. We kwamen aan bij een prachtig, ouderwets huis. 'Jij woont hier' zei ik met open mond. 'Ja, kom dan leid ik je rond' zei hij en legde zijn hand op mijn onderrug. We stapte binnen in een grote hal waar we onze jassen op hingen. 'Wil je wat drinken' vroeg hij. 'Ja graag' zei ik en hij liep naar een kast in de woonkamer. 'Wat wil je' vroeg hij, 'doe maar Cola als je dat hebt' zei ik en ging zitten op de bank. 'Dus woon je hier alleen' vroeg ik. 'ja' zei hij en gaf me een glas Cola. 'Dus deze is van jou' zei ik en trok een vrouw blouse van de leuning af. 'Ja ik denk dat die je wel staat' zei ik lachend. 'Okee ik woon hier met men zus. Maar ze is bijna nooit thuis, dus ik woon hier bijna alleen' zei hij en trok me op schoot. 'Vertel eens over haar' zei ik en keek hem aan. 'Okee, ze is aardig tegen soortgenoten, mensen mag ze niet zo. Die beschouwd ze meer als eten, ze respecteerd ze niet' zei hij. 'Dan weet ze dus niet van jou en mij' zei ik, 'Jawel, ze respecteert het als zou ze je liever afmaken. Maar zolang ik gelukkig ben wil ze dat niet van me afpakken' zei hij en woelde door mijn haar. 'MIJN. HAAR' riep ik en strong van zijn schoot. Men mobiel ging, Agnes. 'Heey zusje' zei ik en liep de kamer uit. Al zou dat niet veel uitmaken met zijn super gehoor het was een gewoonte. 'Kom je zo naar huis ik heb een super idee' zei ze. 'Okee ik kom er aan' zei ik en hing op. 'Kun je me naar huis brengen men zusje heeft me nodig' zei ik. 'Tuurlijk' zei hij en pakte zijn auto sleutels. Hij zette me af voor de deur en ineens herinerde ik me dat hij nooit binnen was geweest. 'Tot morgen' zei ik en stapte uit. Snel liep ik de trap op en liep onze kamer in. Waar Agnes al op me zat te wachten.

Reageer (2)

  • cullen1

    snel verder xxxxshaunycullen

    1 decennium geleden
  • DUNBAR9

    Snel verder !!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen