Epilogue ~ Justice
Bedankt voor alle kudo's en reacties, ze hebben me ontzettend aangespoord. Zoals ik al eerder heb gezegd, is dít verhaal nu misschien wel afgelopen, maar gaat het verhaal van Tanya nog veel verder in Humans, Werewolves & other Monsters. Als je dus wilt weten wie de dader was en hoe het Tanya hierna vergaat, zul je dat moeten lezen.
De proloog staat ook al online! ^^
De proloog staat ook al online! ^^
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (16)
Mooi!!
1 decennium geledenIk ga zeker dat proloog lezen!
Echt supermooi verhaal, ik had nooit gedacht dat het zo zou aflopen... Ik ben benieuwd hoe het verder gaat...
Vier woorden; o my lord voldy
1 decennium geledenEPIC
AWESOME
FANTASTISCH
GENIAAAAAL
Hoe weet ze nou zeker dat ze schuldig is bevonden? Oh jee, ik weet nu dus al waar het vervolg over zal gaan... Maar ik wil niet geloven dat Teddy dood is, door jou en het verhaal ben ik van hem gaan houden. Hij had zo'n goede invloed op Tanya, en hij was gewoon zo door en door geweldig. Why?
1 decennium geledenMisschien wel goed dat Tanya hem nu gaat wreken, maar liever heb ik dan dat ze er aan het eind van het vervolg achterkomt dat hij helemaal niet dood is :'D Ik kan het hele vervolg door blijven hopen...
Dit was echt een geweldige story, je hebt hem zo goed geschreven en het idee was ook erg origineel, en zoals altijd een geweldig verhaal. Keep going on! :'D
De story was echt geweldig! nu ga ik de proloog lezen! (:
1 decennium geleden*gaat meteen de proloog lezen*
1 decennium geleden