'Weet je het zeker?' Geschrokken kijk ik opzij en zie Jesse met een grijns naar mij kijken. 'Heb je de ring?' Hierop knikt hij en trekt ook zijn wenkbrauw op. Ditmaal zucht ik. 'Nee, maar ik wil het wel graag, maar ik wil niet dat Jackson kwaad op me wordt.' Ik kijk even naar Stella die haar navel laat piercen en een beetje rood ziet van de opwinding. Jesse trekt mijn aandacht weer wanneer hij iets in mijn hand duwt. 'Dank je Jesse.' 'Geen dank, was geen moeite aangezien ze er niet waren en de ring er gewoon lag.' Ik knik en schuif de ring om mijn ringvinger. Jesse verdwijnt wanneer de piercer terug bij mij komt en mijn wenkbrauw en tong piercet.

Met een zucht sta ik weer buiten en kijk Stella aan. 'We worden zó genaaid thuis als ze dit zien.' Stella grinnikt, haalt haar schouders op. 'Laten nu echt gaan shoppen.' Stelt ze voor en sleurt me weer mee, zoals altijd. Kreeg nooit echt de tijd om 'los te lopen'. Ik moest trouwens ook nog iets bedenken om Stella de ring te geven. En liegen wilde ik niet tegen haar, al had ik het wel al gedaan toen ik zei dat ik naar de wc ging, maar eigenlijk Jesse om een gunst wilde vragen. O, shit, daar moet ik me ook nog onderuit zien te praten...

lololol wie kent de vervoeging van piercen? xD Ik heb het moeten opzoeken x-X *schaamschaam*

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen