Foto bij 007 ~ Anne



+ een plaatje van het huis waar ze in wonen tijdens het verhaal <3

Oh en; iedereen komt er vanzelf in voor, just wait (:

Jason had me alles uitgelegd; het idee van het verhaal was iets anders gelopen dan ze hadden verwacht. En daarbij kwam; ze waren bang dat ze anders deelnemers kwijt zouden raken. Ik vind het nog steeds een raar verhaal, maar ach. Ik kan er wel mee leven, maar laat mijn moeder het maar niet merken anders word ze echt pissed en haalt ze me hier weg. En nadat ik die knappe jongen van net gezien heb wil ik niet meer weg! Ik liep in de richting van mijn kamer, ik moet mijn kamer genoten toch een beetje leren kennen.

Toen ik bij mijn kamer aankwam was er niemand te bekennen. ‘Oke, waar is iedereen.’ Mompelde ik. ‘Ze zijn allemaal bij het zwembad.’ Hoorde ik iemand achter me zeggen. Ik draaide me om en zag een roodharig meisje vol sproetjes staan. ‘Ik ben Britt, ik slaap bij jou op de kamer.’ Glimlachte ze. ‘Ik ben Anne.’ Glimlachte ik. ‘Ik zal je alvast even vertellen hoe de rest van onze kamer heet, dan weet je tenminste een beetje wie er bij ons hoort.’ Glimlachte Britt. ‘Dat lijkt me een strak plan.’ Zuchtte ik. Ik ga al die namen echt nooit onthouden. ‘Oke, dus als ik het goed onthouden heb. Lilly is een blond meisje, ze is een beetje verlegen maar ook heel nieuwsgierig. Tiffany is degene met een wat donkere huidskleur en ze is aardig. Ehm. Wie waren er nog meer?’ vroeg ik lachend. ‘Amy is een bruinharig meisje, ze is echt heel erg lief. En dat was het al.’ Glimlachte Britt. ‘Oh, dat valt best wel mee.’ Glimlachte ik. ‘Daarom, en laten we nu maar naar het zwembad gaan; ik heb wel zin om te zwemmen!’ zei Britt en ze trok me mee. Leuke meid die Britt!

Liam Payne POV.

Dat meisje van net was echt zo, wauw. Helaas dat ze niet bij mijn groep ingedeeld was, ze was echt prachtig en de manier waarop ze praatte. Ik weet niet, ze betoverde me gewoon met haar mooie glimlach. Jammer dat ik Anne niet beter kan leren kennen! ‘Zeg wat zie jij er vrolijk uit!’ zei Zayn lachend en hij kwam naast me zitten. ‘Ik kwam net een meisje tegen, ze is echt wauw.’ Mompelde ik. ‘Wow, je hebt het nu al te pakken, en we zijn hier nog maar net.’ Glimlachte Zayn. ‘Ja nou weet je wat het is. Ze heeft gewoon zo’n mooie glimlach en ze deed zo aardig. En ik weet niet, ze heeft gewoon een prachtige uitstraling.’ Mompelde ik. ‘En zit ze bij jou in de groep?’ ‘Nee, dat is dus het nadeel. En ik weet niet hoe ik dit moet gaan oplossen. Ik wil haar beter leren kennen, maar hoe?’ vroeg ik wanhopig. ‘Geen idee Liam, geen idee.’ Mompelde Zayn.

Reageer (8)

  • Noorhelm

    Leuk geschreven!
    x

    1 decennium geleden
  • Casanova

    RUILEN RUILEN RUILEN *O*

    1 decennium geleden
  • HushHush

    Verderop in het programma krijgen ze opeens een massive wisseling en komt Anne in de groep van Louis, tadaa! (Shit, ik schreef Anna XD)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen