Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • Auset

    Ik vindt ze niet bij elkaar passen, maar ik haat Selena niet. Ik vindt dat ze een slecht invloed op elkaar hebben en als je een beetje oplet. En ik weet eigenlijk wel zeker dat Justin meer om haar geeft dan zij om hem, dat is gewoon zo. Maar ja, als hij maar gelukkig is!

    1 decennium geleden
  • xUnbroken

    en over dat stoppen met zingen
    naah k denk niet dat dat egt gaat gebeuren maar het is maar een voorbeeld..:$

    1 decennium geleden
  • xUnbroken

    k ben het met Glimpse eens!

    als justin gelukkig is met selena laat hem dan gelukkig zijn
    we willen tog geen verdrietige justin?
    juist als we een blije justin willen hebben moeten mensne het niet verpesten want word justin miss wel zo zat dat hij stopt met zingen omdat zijn fans zijn relatie met selena niet acceteren
    en dat willen we tog niet?

    k mogt selena voor dat jelena gedoe al niet
    maar k ga niet zo laag zinken om haar te gaan haten en haatmails te sturen daar dooe je selena en justin mee pijn..


    srry voor als k mensen heb beledigt/gekwest of zo iets (niet egt mijn bedoeling hoor)
    maar dit is gwn mijn mening

    en k vind ze best wel cute samen:$

    1 decennium geleden
  • Rivendell

    Weet je, ergens is het best wel irritant dat je helft van je verhaal bestaat uit 'importants', maar je hebt wel helemaal gelijk. Ik heb het ook nooit begrepen. Ik ben ook geen fan van Justin, maar ik heb geen hekel aan hem. Ik bewonder wat hij doet, maar daar houdt het mee op. Selena heb ik nooit echt gemogen, maar haten doe ik haar niet. Sinds ze samen zijn is nog mijn mening over Justin, noch die over Selena veranderd. Maar mijn mening over de algemene mensheid is wél veranderd. Hoe laag zijn we wel niet gezonken met zijn allen?

    1 decennium geleden
  • Pia

    Agree! :Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen