Foto bij 11.2

ZARRY.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (33)

  • BrainWashing

    whhaahhah

    1 decennium geleden
  • Effloresce

    WANT JE SNAPT NIET DAT JE NU WEER IEMAND GAAT GEBRUIKEN EN WEER MET 2 JONGENS GAAT 'GAAN'
    BEN JE ECHT ZO BLOND OF WAT IS DAT ? GEZOCHT DOMME BLONDJES !
    OOOH KIJK ! NU KAN JE ALS AMY OOK BEROEMD WORDEN , IS DAT NIET SUPERLEUK ? EN SERIEUS BUTSY ? 1 KEERTJE MAAR EEN BELOFTE MISSEN IS NIET ERG ! JE GAAT GELIJK MEEDOEN AAN HET DOMSTE PLAN EVER DIE NOG EENS IS VERZONNEN DOOR EEN DOM BLONDJE ! ECHT SERIEUS IS HIER EEN DOKTER IN DE ZAAL ? DIT MEISJE IS NAMELIJK GEK GEWORDEN , EN NIET ZOMAAR GEK ! ZE GAAT DE JUSTIN BIEBER NOG MEER PIJN DOEN ! ECHT SERIEUS , ALS ZE ZO VERDER DOET , DAN MAAKT JUSTIN HET GEWOON UIT MET SELENA EN DAN KAN ZE NIET ANDERS DAN TERUG NAAR JUSSIE TEGAAN !!
    AMY , AMY , AMY , ZET VLUG DIE PRUIK OP DAN HEB JE MSS TOCH NOG HERSENS IN DAT DOMME HOOFD VAN JE !

    1 decennium geleden
  • Effloresce

    HUHUM AMY HALLO WELKOM TERUG OP AARDE ! OP DE WERELD WAAR JE ZOTHARD VAN JUSTIN HOUD EN DAT LIEVE JONGETJE NIET NOG MEER PIJN DOET ! JA FF TUSSENDOOR , KIJK EENS IN DE VUILBAK VOLGENS MIJ BEN JE JE HERSENS VERLOREN

    1 decennium geleden
  • xCarpeDiem

    ze mag Ryan daar echt niet voor gebruiken.
    ze doet Justin pijn, ze doet zichzelf pijn en Ryan is daar te geweldig voor.


    xx

    1 decennium geleden
  • Nixon

    Als ik Butsy lees, moet ik de hele tijd denken aan 'Butsy, de kleine helicopteer.'
    En ik heb geen idee hoe je je aanmeldt op Pottermore, somebody??
    Snel verderrr!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen