haar zus:
jezus, wat heb ik gedaan! denk ik in mezelf, ik heb net gewoon mn zusje eruit gezet! en ze was nog wel down ook, dat gaat niet goed komen! denk ik en ren weer naar mn auto en stap in en scheur weg. ik hoop dat ze er nog is, maar dnek het niet, ze loopt altijd weg.

dydy:
ik sta op en loop maar ergens heen. 'hoe moet ik weten waar ik heen ga? nou, niet dus. het word al langzaam donkerder, maargoed, ik blijf wel lopen, wat moet ik anders doen. niks dus, een beetje dood gaan? maar dan heb ik geen kans meer om de ware te ontmoeten, dus dat ook niet. half dood gaan? nee, daar is geen lol aan. weetje, als ik nou in het kanaal spring? nee, ik hou niet van zwemmen. em... was bodo er maar, liefe bodo, ik weet nog goed toen ik hem kreeg, 3 jaar terug op mn 16e, toen hij nog zo jong lief puppytje was.' ik struikel over een uitstekende steen, maar kan nog net mn even wicht bewaren. weetje, misschien moet ik er toch proberen uit te komen, er zijn genoeg dingen om blij mee te zijn, en trouwens, wie wil er nou een vriendin met depresiefe buien? nou kijk, dat bedoel ik, niemand! ik schop tegen een steentje aan, die tegen de muur knalt en terug komt en tegen mijn onderbeen aan knalt.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen