Foto bij W44

“Wat heb ik gedaan?”, snikte Bloom. “Ik wilde niet …”
“Dat weet ik, Bloom”, knikte Flora. “De betovering van de Trix is blijkbaar sterker dan we dachten.” Bloom stond op.
“We moeten naar Faragonda.” Flora schudde haar hoofd.
“Nee Bloom, nu niet, Griselda zou razend worden. We moeten het niet erger maken dan het nu al is. We zullen moeten wachten op de anderen.” Bloom zuchtte en ging zitten. “Ik bel Sky even, als je het niet erg vind.”
“Doe maar, maar bel op Brandons nummer. De Trix hadden Sky’s gsm gestolen.” Bloom knikte, en tikte het nummer van Brandon in.
“Hoi Bloom”, zei Brandon. “Zal ik Sky even geven?”
“Graag.”
“Hey Bloom”, zei Sky. “Alles in orde?”
“Niet echt Sky. De Trix hebben me betoverd.” Bloom legde nog eens uit wat er gisteren was gebeurd.
“Ach, trek het je niet aan, het is voorbij”, suste Sky.
“Nee Sky, de betovering van de Trix is sterker dan we dachten.”
“Hoe bedoel je?”
“Als ik overstuur raak, gedraag ik me weer al een monster en wordt mijn huid grauw.”
“Bedoel je dat je iemand hebt aangevallen?”, schrok Sky.
“Ja, Griselda zei dat we straf zouden krijgen als we nog eens zo laat thuis waren, en plots vloog ik op haar af. Ze is razend.”
“Dat kan ik begrijpen. Wat zegt Faragonda?”
“Ze weet het nog niet. Ik mag mijn kamer niet uit van Griselda. Flora en ik wachten op de anderen, maar die moesten naar de les.”
“Ik begrijp het. Maak jezelf niet al te veel verwijten, Bloom, je kan er niets aan doen. Verwittig je me als je meer weet?”
“Doe ik. Bye.”
“Dag Bloom, ik hou van je.”
“Ook van jou”, zei Bloom, en hing op. Ze keek Flora aan: “Flora, ik bedenk me net iets. Je mag me nooit meer alleen laten. Jij bent de enige die me kan tegenhouden en kalmeren.”
“Wees gerust Bloom, ik blijf bij je”, beloofde Flora. Op dat moment stormden Stella en de anderen binnen.
“Bloom, alles in orde?”
“Ja Stella, nu wel.”
“We moeten onmiddellijk naar Faragonda!”
“Misschien is het best dat jullie haar gaan halen. Ik denk niet dat het goed komt als ik Griselda tegenkom.”
“Bloom heeft gelijk. Musa en ik gaan wel”, zei Layla. Musa knikte, en liep samen met Layla de kamer uit.

Reageer (3)

  • Eef95

    arme bloom

    Fijn dat zo nu eindelijk Faragonda erbij halen.

    snel verder Puppyeyes XD

    1 decennium geleden
  • Smal

    tudududuuum :) snel verder

    1 decennium geleden
  • Allysae

    arme bloom
    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen