Foto bij W43

Omdat Eef95 zo aan het zagen was... xD

De volgende ochtend leek alles normaal. De meisjes besloten toch naar Faragonda te gaan, maar op de gang kwamen ze Griselda tegen.
“Meisjes, wacht eens even”, zei die. “Waarom waren jullie gisteren zo laat thuis?”
“Och, gewoon de tijd uit het oog verloren”, deed Stella luchtig. Flora wilde haar verbeteren, maar Griselda was haar voor.
“Laat dat niet meer gebeuren, of er volgt straf”, zei Griselda streng. Plots vloog Bloom op haar af. Haar huid had weer dezelfde kleur als het monster de vorige avond.
“Kalm, Bloom”, zei Flora. Dat had echter geen effect.
“Laat me onmiddellijk los”, schreeuwde Griselda kwaad. De Winx probeerden Bloom te kalmeren en haar van Griselda af te halen, maar dat lukte niet, zelfs niet met magie. Uiteindelijk zei Layla:
“Flora, doe wat je gisteren deed!” Flora knikte, en Bloom werd onmiddellijk in doorns gewikkeld. Griselda was razend.
“Dit gaat zomaar niet, jongedame. Ga onmiddellijk naar je kamer en blijf daar. Jou staat een flinke straf te wachten. En jullie kunnen maar beter naar de les gaan, Faragonda zei dat jullie nog maar een weekje samen met de derdejaars les moesten volgen.”
“Ik breng Bloom even naar haar kamer. Zo lang ze niet volledig gekalmeerd is, kan ik mijn betovering niet opheffen”, zei Flora kalm.
“Goed dan, blijf jij dan maar bij haar”, zei Griselda kwaad. Flora knikte. Musa, Tecna, Layla en Stella gingen naar de les. Flora dwong Bloom aan de hand van de doornstruik naar haar kamer te lopen. Bloom zag nog steeds grauw. Op haar kamer slaagde ze er eindelijk in te kalmeren, zodat Flora’s betovering werd verbroken en ze haar normale huidskleur terugkreeg.

Reageer (5)

  • Padme

    Arme arme bloom,
    Snel verder

    1 decennium geleden
  • tief

    pleace snel verder en wat vind sky hier eigenlijk van??en de andere jongens???

    1 decennium geleden
  • Smal

    Dankuuu eef95 :D
    love this story :D (het is het enigste winx verhaal dat verder schrijft)

    snel verder

    1 decennium geleden
  • Eef95

    En nu zouden ze naar Faragonda moeten gaan en niet naar de les...

    snel verder *puppyogen*

    1 decennium geleden
  • Allysae

    arme bloom
    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen