Foto bij ~ 017: Second date

Incoming call: Zayn x ik giechelde en begon mijn stem te controleren of het niet schor was. Mijn vinger gleed over het groene telefoontje en zei ‘hey’ ‘hey amelia, what are you doing’ ‘nothing just in my bed with my Macbook’ ‘So about our second date, you can’t wear heels’ ‘why not?’ ‘that’s a secret, but I assure you it’s going to be fun’ ‘Zayn! I hate secrets tell me, how am I going to know what I suppose to wear.. If I don’t know where I’m going?’ ‘Amelia, ssht just dress like you always do, except the heels..’ ‘you’re so annoying, Zayn’ ‘thanks Amelia, thanks’ ‘*giechel*’ ‘but cutie I’m off to sleep, and oh yeah I’ll pick you up at 2 o’clock’ ‘okey, sweetdreams’ ‘you too’ ik drukte op het rode telefoontje en begon te zuchten, wat moet ik nou aantrekken? Nja dat zal een zorg voor morgen zijn. Ik trok de dekens over me heen en al snel viel ik in een diepe slaap. dromend over Zayn Malik.
(……………)
Ik opende mijn ogen en het was tot mijn verbazing nog donker in mijn kamer, ik zocht met mijn hand naar mijn iphone en keek hoelaat het was. ‘Pff nog maar 11uur’ mompelde ik terwijl ik mijn deken van me af sloeg. Uurtje later had ik al ontbeten en gedoucht, Bella had een outfit bij elkaar gezocht en ik was er tevreden mee. Al snel had ik mijn kleding aangetrokken en begon ik aan mijn make-up. Een laagje foundation met meer rouge en natuurlijk eyeliner met mascara. ‘Bella?! Wat zal ik met mijn haar doen?’ riep ik, ze kwam mijn kamer binnen lopen en keek me bedenkelijk aan. ‘hmm ik zal het zo golvend laten’ antwoordde ze en glimlachte. Ik deed wat Mouse op mijn hand en wreed het in mijn haren, snel keek ik nog even in de spiegel en lachte naar mezelf. ‘Rose je date is er’ riep Bella enthousiast. ‘Ja! Ik kom er zo aan’ riep terug. Pff nooit gedacht dat ik zenuwachtig zou worden, weer keek ik in de spiegel en trok mijn aqua blauwe uggs aan. Ik liep naar beneden de trap af en zag Zayn al in de woonkamer zitten en meteen toen hij mij zag stond hij op. ‘You look amazing, Amelia’ zei hij, hij gaf me een kus op mijn wang en ik glimlachte dankbaar. ‘Veel plezier en succes llieverd, ga nu weg want ik heb ook met iemand afgesproken’ zei Bella, ik begon te lachen en Zayn keek me niet begrijpend aan. ‘She said that we need to go because she has a date too, here at home’ hij begon ook te lachen en samen liepen we naar buiten.

Reageer (6)

  • MCourtois

    Mooi !

    1 decennium geleden
  • HeartbeatX

    Ik deed wat Mouse op mijn hand en wreed het in mijn haren, snel keek ik nog even in de spiegel en lachte naar mezelf. ‘Bella je date is er’ riep Bella enthousiast. ‘Ja! Ik kom er zo aan’ riep terug.

    Huh, Dat klopt niet hahahah,,,

    Wel mooi geschreven (H)
    Snel verder <3

    Xx

    1 decennium geleden
  • xBarcelona

    Likeee it<33

    1 decennium geleden
  • Laurafor1D

    Heeeeee, ik wou even melden dat ik dit een leuke story vind.
    Je hebt er een abbo'tje bij meid.
    & inderdaad zo als Chelsea al zei; die meid is mager !
    snel verder
    x

    1 decennium geleden
  • malikswifey

    @chelseaPayne
    eigenlijk wel ja >__<
    maar misschien is dat wel haar bouw ofzo..

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen