*10
~Naomi POV~
Mijn laptop was nog steeds aan het downloaden en ik zat op de bank 'Glee' te kijken. Dat was mijn favoriete progamma. Zachtjes was ik aan het meezingen toen er zachtjes op de deur werd geklopt. Met een zucht deed ik de tv zacht en liep naar de deur. Ik deed de deur open en Gabriëla kwam binnen. "Heey, hoe gaat het?" vroeg ze. Ik haalde mijn schouders op en voelde dat er weer tranen aankwamen. Wat had ik toch? "Ach liefie" zei ze en ze knuffelde me. Huilend sloeg ik mijn armen om haar heen. "Ik heb je zo gemist." zei ik na een tijdje, nog na snikkend. "Ik jouw ook." zei ze en ze drukte een kus op mijn wang. "wat was het ongelooflijk gemeen van Camille, zeg." zei ze afkeurend. "jep, maar als zij gemeen wil zijn, moet ze dat vooral doen. " zei ik luchtig. Camille kon mij niet kleinkrijgen! Niet na wat Logan heeft gezegd! Ik had in één dag 5 nieuwe vrienden gekregen en ik liet me niet door haar wegjagen. "Hoe was het nadat ik weg was?" vroeg ik. "Nou, Toen jij weg was, was het eerst heel lang stil en toen begon Carlos keihard te lachen, Logan flipte helemaal tegen Camille. Ik heb hem nog nooit zo kwaad gezien. Hij schreeuwde boos naar Camille en Camille deed gewoon heel koel, alsof er niks aan de hand was. Toen Logan haar vroeg waarom ze die spaghetti gooide zei ze dat jij niet moest denken dat jij Logan van haar af kon pakken en toen probeerde ze hem ook nog een zoen te geven!" zei ze verontwaardigd. "verwaande trut!"voegde ze eraan toe. " En wat deed Logan toen?" vroeg ik nieuwschierig. "LOgan keek haar echt heel boos aan. Het was zo'n "als blikken konden doden" blik. Eigenlijk best grappig." "haha was geestig." zei ik cynisch. "Er zitten nu wel allemaal rode vlekken in mijn t-shirt. Dat ik van Dean heb gekregen. Die krijg ik er niet meer uit." Ik trok een aanstellerige pruillip. Gabriëla moest lachen om mijn grappige gezicht. "Even een ander onderwerp...of toch niet. Vind je LOgan nou leuk of niet?" vroeg ze en ze keek me onderzoekend aan. "Ehm..."Ik begon te blozen. "Ja, heel erg" zei ik tenslotte, terwijl ik waarschijnlijk zo rood als een tomaat was. "En hoe zit het met jou en Kendall??" vroeg ik aan haar. "O, dat..."zei ze en ze keek treurig."Ik vind hem echt superleuk, maar ik denk dat hij me meer als een vriend ziet." "Ik denk echt dat hij jou ook leuk vind, want hij zit de hele tijd met een 'big smile' naar je te kijken." zei ik naar waarheid. "Hmmm...we zullen zien." zei Gabriela. "Ik ga slapen." zei ik en onderdrukte een gaap. "Oke slaap lekker en droom vooral..." Ik onderbrak haar. " Als je het ook maar waagt om iets over een spaghettimonster te zeggen" zei ik grommend. Ze keek me raar aan. "Laat maar, iets tussen Logan en mij." zei ik snel. "wat dan?" vroeg Gabriëla nieuwschierig. "O hij zei dat ik vooral niet over een spaghettimonster moet dromen. Ik stak toen mijn tong naar hem uit en dat zette hij me betaald met de kieteldood." Gabriëla grijnsde naar me. "Dus menneer heeft je al gekieteld?" zei ze pesterig en daarna zong ze:" Naomi en LOgan , samen bij de bus..." ik gooide een kussen naar haar hoofd. "Oke ik ga al!" riep ze. Ze gaf me nog een knuffel en liep toen weg.
Toen ze weg was merkte ik pas hoe moe ik was. Ik sloot mijn laptop af, deed mijn pyjama aan en poetste mijn tanden. Ik kroop in bed en haalde mijn knuffel uit de koffer. Met mijn knuffel in mijn armen viel ik in slaap.
~ Oke lieve mensjes. dit is misschien voorlopig het laatste hoofdstuk, want ik ga maandag weer weg, dus ik ben heel druk Maar als mijn ouders lief doen, mag ik misschien nog 1 keer achter de pc. HVJ!!!!~ kudo+reactie:X?
Reageer (6)
gggddgeijriogefj mik meiogdsmgieok dngoweng b rglkjrgioe oijeo ire
1 decennium geledenverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverder
1 decennium geledenverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverder
Aaaw, is lief
1 decennium geledenWhahah spaghetti monster
Snel Verder!
Ik ga je heel erg missen!
xx
sorry dat ik geen reactie plaatste, maar ik ben flut met reacties...
1 decennium geledenwanneer kom ik??
haha best leuk hoofdstuk
1 decennium geledenplz schrijf nog een hoofdstuk??