034. Tomorrow
Soundtrack.
Ik open langzaam mijn ogen. Liam zijn armen zijn om mijn naakte lichaam geslagen en zijn adem kietelt in mijn nek. Ik voel de vlinders weer in mijn nek. Er wordt op de deur geklopt die dan wordt opengegooid. ‘Wat?’ mompelt Liam zachtjes. Zayn stormt de kamer binnen met Niall, Louis en Harry op zijn hielen. ‘O mijn god’ zegt hij dan. Hij stormt meteen de kamer uit en de rest volgt hem snel. Liam draait me om zodat ik hem aan kan kijken. Mijn ogen zijn groot van schrik en hij grijnst lief naar me. ‘Ik denk dat de rest hier is’ meld hij dan droog. Ik mompel iets wat onverstaanbaar is. Er wordt keihard op de deur geklopt. ‘Liam, zorg dat ze zich aankleedt’ roept de stem van Zayn dan geïrriteerd. Gelukkig lagen de dekens over ons heen dus heeft hij niets kunnen zien. ‘Waarom?’ vraagt Liam net zo geïrriteerd terug. ‘Ik kom gewoon binnen hoor en kleed haar zelf aan’ kaatst Zayn terug. Ik zucht eens diep. Ik wil helemaal mijn bed niet uitkomen om met Zayn te praten. Ik blijf liever in bed met Liam. Ik heb hem net terug en moet hem nu dan alweer alleen laten. Het leven is oneerlijk. Liam zucht eens diep en kijkt me dan moeilijk aan. ‘Ik denk dat je moet gaan aankleden’ zucht hij dan. Zijn handen glijden naar mijn kont en hij knijpt er zachtjes in. Ik maak me van hem los en stap dan uit mijn bed. Ik voel me bekeken en trek snel wat lingerie aan. Liam fluit tussen zijn tanden door en ik steek mijn tong naar hem uit. ‘Soms haat ik Zayn’ moppert hij. Ik gooi zijn boxer naar zijn hoofd en pak dan een schone jeans uit mijn kast die ik over mijn heupen trek. Zuchtend komt Liam het bed uit en trekt zijn boxer dan aan. ‘Ik ben lui’ klaagt hij terwijl hij zich weer op mijn bed laat valleen en zijn ogen sluit. Ik loop naar hem toe en trek de deken over hem heen. ‘Dan ga je nog maar even slapen’ zeg ik dan lief. Hij kijkt me aan en ik kus hem op zijn neus. ‘Je bent lief’ mompelt hij dan. Ik glimlach en trek dan een shirt over mijn hoofd heen. ‘Ga slapen dan ga ik even met Zayn praten’ zeg ik dan. Liam knikt en sluit zijn ogen. Ik sluip de kamer uit en sluit de deur achter me.
Meteen word ik zo’n beetje aangevallen door Zayn die me helemaal plat knuffelt. Dan laat hij me los en kijkt me boos aan. ‘Weet je wel hoe bezorgd ik was?’ vraagt hij dan boos terwijl hij zijn handen in zijn zij zet en me doordringend aankijkt. Ik zucht diep en kijk hem schuldig aan. ‘Het spijt me’ mompel ik dan. Hij zucht eens diep en haalt zijn handen door zijn haar. ‘Je had een briefje kunnen schrijven. Reageren op een van mijn honderd sms’jes zou ook prettig zijn geweest. Ik wist niet eens of je wel veilig was’ zucht hij dan. ‘Het spijt me echt maar’ begin ik maar ik word meteen door hem afgekapt. ‘Ik snap het wel, alleen Liam’ mompelt hij dan. Ik zucht en ga dan op de trap zitten. ‘Die bijna kus’ fluistert hij dan terwijl hij naast me komt zitten op de trap. Ik leg mijn gezicht in mijn handen en zucht diep. ‘Je bent echt verliefd op Liam’ mompelt hij dan. Ik schud mijn hoofd. ‘Ik denk dat ik van hem hou’ zeg ik dan als ik zijn niet begrijpende gezicht zie. Een zwakke glimlach verschijnt op zijn gezicht. ‘Je bent dus niet vanwege mij gevlucht?’ vraagt hij dan voorzichtig. Ik knik en hij glimlacht. ‘De reden waardoor ik heb getwijfeld was jij’ zeg ik dan voorzichtig. Hij knikt en zucht dan. Hij slaat zijn armen dan om me heen en trekt me dicht tegen zich aan. ‘Dit doe je nooit meer want dan krijg je klappen’ grapt hij dan. Ik grinnik maar knik dan toch. ‘Dan mag je nu je koffer gaan inpakken en kan je nog mee voor de laatste weekjes van de tour’ grinnikt hij terwijl hij opstaat. ‘Liam slaapt’ zeg ik dan. Zayn zucht en trekt me van de trap af. ‘Dan heeft hij pech’ zegt hij. Ik rol mijn ogen naar hem maar volg hem dan toch mijn kamer binnen. Liam ligt nog in mijn bed en heeft zijn ogen gesloten. Ik sluip naar hem toe om hem rustig wakker te maken maar Zayn denkt daar heel anders over. Hij springt boven op mijn bed waardoor Liam wakker schrikt. ‘Komt ze mee?’ vraagt de stem van Harry dan in de deuropening. ‘Dat moet ze’ grinnikt Zayn dan. Harry rent mijn kamer binnen en springt om mijn nek. ‘Dan wordt Liam eindelijk weer normaal’ grinnikt hij. Dat levert hem een klap van een kussen op.
Reageer (6)
haha.
1 decennium geledensnel verder x