Foto bij Chapter 2

Langzaam open ik mijn ogen een pijn schiet door mijn hoofd heen en in een reflex grijp ik naar mijn hoofd. "gaat het lieverd?" het is mijn moeder die binnenkomt ik knik maar meteen grijp ik weer naar mijn hoofd "ja" fluister ik zacht maar net hard genoeg dat mijn moeder het wel kan horen. "kijk ik he een ontbijtje voor je gemaakt" ik werp snel een blik op de klok 07:00 ggeeft die aan ik slaak een diepe zucht "sorry meisje als ik kon had ik je thuis gelaten, maar je vader komt voordat je school is afgelopen naar huis om te kijken of je wel echt naar school toe bent" ik knik en pak het dienblad van mijn moeder aan met z'n tweeën eten we het ontbijt op dat mijn moeder had klaargemaakt.
Mijn moeder staat op en pakt het dienblad op, ik sta op en wil naar de badkamer lopen wat heel moeilijk gaat als ik bijna bij mijn slaapkamer deu ben die maar 3 meter van mijn bed is verwijderd hoor ik mijn moeder gillen, van schrik draai ik me om. "j-j-je been" en wijst naar mijn been. Ik loop naar mijn spiegel en kijk mijn hele benen zitten onder de blauwe plekken en schrammen, langzaam en bang pak ik de onderkant van mijn t-shirt vast ik probeer hem langzaam omhoog te trekken wat niet goed lukt omdat ik achterstevoren sta en ik ook allemaal blauwe plekken op mijn schouders en armen heb. Mijn moeder komt naar me toe lopen en helpt me met mijn t-shirt uit te trekken, mijn moeder slaat een hand voor haar mond, ik kijk met mijn hoofd over mijn schouder naar de spiegel het enige wat ik zie zijn schrammen en blauwe plekken. Ik begin te huilen en mijn moeder trekt me in een knuffel "au au au" jammer ik. "s-sorry schatje het spijt me" "'t geeft niet mam, het is niet jou schuld" ik loop naar mijn kleren kast en pak er maar een lange broek en een trui uit ook al is het hoogzomer niemand mag mijn blauwe plekken en schrammen zien.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen