Foto bij W39

Niet veel later kwam Griffin weer terug, haalde de lege borden en glazen op, en maakte Flora’s handen weer vast, iets makkelijker dan de oorspronkelijke manier.
“Ik wou maar dat ik zag wat ik deed”, zuchtte Flora, toen ze weer begon met haar ontsnappingspoging.
“Wacht, ik zal jouw ogen zijn”, zei Helia. Hij hielp Flora met ontsnappen door haar te zeggen hoe de touwen zaten. Intussen slaagden Layla en Roxy erin uit hun cel te ontsnappen. Layla, Roxy, Musa en Riven mochten kiezen of ze bleven of terug gingen naar Alfea. Ze besloten te blijven en gaven de anderen hints hoe ze konden ontsnappen. Nog een paar uur later slaagden Flora en Helia er als laatste in uit hun cel te komen. Iedereen was doodmoe.
“Goed gedaan allemaal”, zei Faragonda, die op Griffins kantoor stond te wachten.
“Bedankt”, glimlachte Bloom.
“Alles oké, Flora?”
“Ja hoor”, knikte Flora.
“Goed, dan gaan we terug naar Alfea, en de jongens naar Red Fountain.” Faragonda en Griffin stuurden iedereen terug naar hun eigen school, en Faragonda zelf ging natuurlijk mee naar Alfea.

Reageer (4)

  • droplolly

    goed geleerd arme flora gelukkig is alles weer goed haha en nu slapen xD

    de winx dan

    1 decennium geleden
  • dayxdreamer

    Dat hebben ze dan ook weer geleerd. Goeie Helia!

    snel verder

    1 decennium geleden
  • Padme

    jeuj, ze zijn weer terug. ik heb best wel medelijden met flora.

    gauw door

    1 decennium geleden
  • Smal

    Sweet van Helia :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen