021. Pop the glock
Soundtrack.
Ik zit op mijn knieën over mijn koffer gebogen. Ik weet niet wat ik aan moet doen en hoe ik mijn haren moet doen. Normaal helpt Justin me altijd maar nu sta ik er helemaal alleen voor. Ik kan het wel aan Drew vragen maar dan zie ik er waarschijnlijk uit als een of andere clown. Ik haal een hand door mijn lange haar en zucht dan eens diep. Ik haat dit en ik haat het feit dat ik gewoon helemaal niets heb om aan te doen. Er wordt op de deur van de bunk kamer geklopt. ‘Kom maar’ zucht ik. Zayn loopt naar binnen. ‘Heb je hulp nodig?’ vraag hij als hij mijn wanhopige blik ziet. ‘Ja’ mompel ik. Ik wil het eigenlijk niet toegeven maar Zayn is wel iemand die verstand heeft van kleding. Hij sluit de deur achter zich en komt naast me op de grond zitten. Hij haalt mijn hele koffer over hoop en gooit van alles door de kamer heen wat ik volgens hem moet weggooien. Ik ga dat maar niet doen, want dan heb ik dus helemaal geen kleding mee. ‘Ik weet wat jullie gaan doen dus ik weet ook wat voor een soort kleding je moet aandoen’ lacht hij vrolijk. Hij pakt een strakke jeans en legt die op mijn bed. Daar doet hij een rood topje op met mijn rode sneakers. ‘Ik ga je een van mijn baseball jacks geven, want dat past er perfect bij’ zegt hij dan. ‘Hij zal een beetje te groot zijn, maar het is beter dan een simpele cardigan’ voegt hij er dan aan toe. Ik knik braaf. ‘Omkleden jij’ zegt hij dan terwijl hij in zijn handen klapt. Ik kijk hem aan en kijk dan naar de deur en weer terug. ‘Je bent heus niet het eerste meisje dat ik in haar ondergoed zie’ zucht hij terwijl hij zijn ogen in de oogkassen laat rollen. Ik sla hem tegen zijn schouder maar begin me dan toch om te kleden terwijl Zayn de spullen netjes in mijn koffer stopt. Ik hoor hem verder rommelen. Ik draai me zo dat hij mijn bh niet kan zien en ik hoor hem achter me zuchten. ‘Aanstelster’ mompelt hij. ‘Ik ga je slaan hoor’ dreig ik. ‘In je Bh zeker’ lacht hij mijn dreigement weg. Ik zucht eens diep en trek het rode topje over mijn hoofd.
Er vliegt iets tegen mijn hoofd aan. Ik knoop snel mijn broek dicht en kijk dan wat het is. Het is een zwart baseballjack met rode details. ‘Als Liam erover zeurt zeg maar dat hij je een keer mee uit shoppen moet nemen’ grinnikt Zayn dan. Ik rol mijn ogen en leg het jack netjes op mijn bed zodat het niet in de kreukels komt. ‘Je haar moet helemaal stijl zijn’ zegt hij dan terwijl hij een stijltang pakt. ‘Geen idee van wie deze is maar het boeit die persoon vast niet’ lacht hij terwijl hij hem in het stopcontact steekt. ‘Ik ga je haar stijlen en zit stil. Anders verbrand je je mooie gezichtje’ grinnikt Zayn dan terwijl hij me een klopje op mijn hoofd geeft. Hij is druk in de weer met mijn haar en praat onder tussen vrolijk over de jongens en de band. Zayn is eigenlijk echt een lieve jongen. Ik heb nu veel meer lol met klaarmaken dan dat ik ooit gehad heb met Justin. Justin is veel serieuzer dan Zayn als het op dit soort dingen aankomt. ‘Klaar’ roept Zayn triomfantelijk. Hij plant me voor de spiegel. ‘Nu moet je haar in een hoge staart, maar wel een beetje rommelig’ zegt hij. Ik doe wat hij zegt en bekijk mezelf in de spiegel. ‘Je make-up moet je zelf doen, want ik ben en blijf een jongen’ grinnikt Zayn dan. ‘Dank je’ mompel ik. Hij trekt me vluchtig tegen zich aan. ‘Laat Liam wel heel, we hebben hem nog nodig’ grinnikt hij dan. Hij knipoogt als ik voorrood word en loopt dan rustig de bunk area uit. Ik begin aan mijn make-up. Ik hou het natuurlijk en bekijk mezelf dan in de spiegel. Ik ben best blij met hoe ik eruit zie. Ik trek mijn schoenen aan en doe dan Zayn zijn jack aan. Ik draai een rondje. Er wordt weer op de deur geklopt. ‘Ben je klaar, Alica?’ vraagt de stem van Liam. ‘Ja’ zeg ik vrolijk terwijl ik de deur open en naar buiten stap. ‘Laat me raden, Zayn heeft je geholpen’ grinnikt Liam dan. Ik kijk hem onschuldig aan. Hij kust me op mijn kaak en pakt dan mijn hand stevig beet. ‘Je bent echt prachtig’ fluister hij dan in mijn oor. Ik voel me rood worden. Dat pas mooi bij de kleur van mijn kleding. We stappen in de taxi die op ons staat te wachten. ‘We gaan eerst even iets eten’ mompelt Liam terwijl hij mijn hand stevig vasthoudt en er met zijn duim overheen wrijft.
Reageer (7)
Zayn is zo LIEEF.
1 decennium geledenawww how cute_O_
1 decennium geledenAAAHW ZO LIEEEF <3
1 decennium geledenen en Zayn is grappig, hahaha!
snel verdeeeerr
Amazayn!!! <33
1 decennium geledenVerder <3
1 decennium geleden