Wanneer de mannen en mijn moeder binnenkomen gebaar ik hun stil te zijn vanwege Stella die nu al ruim twee uur sliep. 'Waar is Stella?' Vraagt Adam die een milkshake in zijn linkerhand heeft en er het laatste beetje uit slurpt. 'Die viel vrij snel in slaap.' Grinnik ik en bekijk zijn haar dat nog nat is. 'Zeg, CeeCee,' Begint Jackson die voor mij op de lage salontafel gaat zitten. 'Zeg, Jackson.' Plaag ik hem grijnzend. 'Morgen,' Gaat hij verder. 'Morgen dan gaan jij en die vriendin van jou mee naar het strand en dan gaan jullie eens leren surfen.' Glimlacht hij breed terwijl mijn gezicht strak wordt. 'Moet dat? Ik wilde morgen gaan shoppen.' Zucht ik waarop ik een klap tegen mijn achterhoofd krijg van Adam. Zuur kijk ik hem aan terwijl hij nog eens extra door het rietje in de nu toch echt wel lege milkshake zuigt. 'Kunnen we niet later in de middag komen?' Vraag ik aan Jackson en probeer zo lief mogelijk te kijken. 'Goed, doe dan maar eerst je eigen ding. Maar later op de dag zullen de golven wel minder zijn.' Zucht hij terwijl op staat en naar de keuken loopt waar mijn moeder farfalle aan het koken is. alsof mij dat wat uitmaakt. Denk ik ietwat nijdig in mezelf en loop naar mijn kamer toe waar Stella net wakker wordt. 'Hé, slaaphoofd.' Grinnik ik naar haar en plof naast haar neer. 'Ruik ik pasta?' Vraagt ze en lacht zachtjes vanwege dat haar stem een beetje kraakt. Hierop knik ik. Beide hielden we heel erg van pasta's. 'Morgen gaan we eerst shoppen en dan aan het einde van de middag moeten we van Jackson naar het strand om te leren surfen.' Stella trekt een zuur gezicht en trekt het kussen over haar hoofd. 'Dus niet, ik ga níet surfen. Finnick moet ook altijd surfen, daarbij als er iets verkeerd gaat is het goed mis.' Jammert Stella van onder het kussen.

Reageer (1)

  • Hopefulness

    Soms gaat het mis, en dan gaat het mis, en dan gaat het echt goed miss - Raymzter
    Nog steeds een uber story <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen