weetje, je moet echt is minder vreten, je komt misschien wel niet aan, maar gezond is het niet. ik weet, zeg ik afwezig, wachtend op dat moment dat het weer goed komt. als ik met mn zus soiets ga doen, komt het meestal snel wel weer goed. oke, een keer niet, toen heb ik 3 weken in zoon bui gezeten. waardoor of waarom weten we nogsteeds niet. hallo? ben je daar? vraagt ze o een onnozele toon. jah, duhu. zeg ik wat vaagjes en zet de radio maar aan. 'toio hotel, straks meer erover,eerst nog wat andere binnenlandste zaken in het nieuws, om 12' gezeur, zeg ik en zet hem op en andere zender. wat een zeikmuziek, zeg ik en zet hem dan toch maar op een of andere zender. ha ha, dat valt wel mee hoor, jij houd er niet van, zegt ze. nee, kan ook, zeg ik al wat levendiger. met mn zus meegaan werkt echt, en dat weet ik maar alstegoed. zeg, waar gaan wij helemaal heen? vraag ik nieuwsgierig. naar groningen, hoezo? gwn, gwn weten, zeg ik zoals ee normaal iemand dat had gezecht, niet superblij, maar ook niet down, dus het gaat al de goede kant op. aha, het gaat de goede kant al met je op hea, zegt ze alsof ze mn gedachte kan lezen. je leest mn gedacht, zeg ik en geef haar een schouderklopje.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen