jezus, dd, hoeveel heb je nu wel niet opgevreten! roept mn zus, die me zo levenloos op de bank ziet hangen, tv te kijken tussen 7 lege xxl chips zakken, een hoop stroopwafel verpakkinkjes en wat ijshulsjes. veel, mompel ik en kijk weer als dood naar de film: fire fight. een of andere horror. ik heb een doos *een best grote* naast de tv gezet, met al mn horror films erin, en die ben ik nu dus aan het kijken... teveel! zegt ze en pakt de halflege chips zak bij me weg. ik deer me er weinig om en blijf levenloos naar de tv staren, niet dat ik ook maar ergens iets van meekrijg. al zal er een bus door de muur komen rijden. weetje, wij gaan nú shoppen hea, aladirect, niet onder uit te komen! zegt ze opgewekt, en ik merkt het amper dat ze wat zegt. ik pak een pakje dextro en vreet dat maar leeg, en nog een, en nog een. ze trekt me aan mn arm omhoog waardoor ik het pas ga beseffen dat er iemand is en ik zeg een versufde 'wat?' eendegat, zegt ze en sleurt me mee de auto in. wat gaan we doen? vraag ik nog altijd heel vaag. eerst winkelen, dan ergens eten, daarna naar de bios, en daarna naar een kroeg. nee, zeg ik resoluut en wil de auto uitstappen, maar ze klikt hem snel op slot en rijd weg. nu doe ik dan toch maar mn gordel om voordat we een bekeuring krijgen.

Reageer (1)

  • worldofanime

    cool eindelijk een verhaal over goth:D ben er zelf ook een

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen