018. Fall for you
Soundtrack.
‘Wat doen we eigenlijk als de paparazzi ons vindt?’ vraag ik voorzichtig als we in de taxi zitten op weg naar een ijssalon. ‘Onze relatie wordt dan wereldwijd bekend en ik weet niet of dat je bedoeling van dit alles is’ voeg ik er dan snel aan toe. Liam kijkt me met een geamuseerde blik. ‘Dat is juist een goed iets’ zegt hij dan waarna hij weer naar buiten kijkt. Ik krijg soms echt wat van de stemmingswisselingen van hem. Soms is hij het perfecte lieve vriendje en dan is hij weer een rasechte klier die het bloed onder mijn nagels vandaan haalt. Soms wil ik hem zoenen en soms wil ik hem heel hard slaan. ‘Moet ik weer blijven wachten?’ vraagt de chauffeur hoopvol als we bij de ijssalon zijn gearriveerd. ‘Nee’ zegt Liam terwijl hij hem geld in de hand drukt. ‘Hou het wisselgeld maar’ zegt hij dan waarna hij de auto uitstapt. Hij houdt de deur voor me open en helpt me dan met uitstappen als een echte heer. Hij glimlacht warm naar me en ik moet meteen terugglimlachen. Hand in hand lopen we de ijssalon binnen. Verschillende mensen staren ons aan maar niet komt nog naar ons toe. Ik hoop niet dat ze komen, want ik weet niet hoe ik me tegenover fans moet gedragen. Dat moet Liam me ook maar een keer vertellen dan. Liam besteld twee ijsjes. Ik merk dat mensen foto’s van ons maken. Er worden zelfs foto’s van mijn pols gemaakt. Ik vraag me af wat voor een verhaal ze daar achter gaan verzinnen. Vast dat Liam me pijn heeft gedaan en me daarna mee neemt voor een ijsje om het goed te maken. Dan word ik afgeschilderd als een naïef jong meisje. Misschien ben ik ook wel een naïef jong meisje, gezien het feit dat ik verliefd aan het worden ben op iemand die me chanteert. Op dit soort momenten haat ik mezelf en mijn hersenen. Ik houd helemaal niet op met piekeren over bepaalde dingen en dan put ik mezelf volledig uit. Liam geeft me een ijsje aan en betaald dan. Hand in hand lopen we het zaakje uit terwijl ik mensen hoor fluisteren. Gelukkig is de venue hier niet ver vandaan en kunnen we er rustig naar toe lopen. Het is stil terwijl we er naar toe lopen. Ik vraag me af wat er in de tussentijd met Justin, Drew en de rest van One direction is gebeurt.
Nog steeds hand in hand lopen Liam en ik de tourbus in. Ik verbaas me er nog steeds over hoe groot het wel niet is. ‘Wat is er nu precies met je pols?’ vraagt Zayn nieuwsgierig terwijl hij verband bekijkt. Ik ga op de bank zitten. Liam trekt me meteen van de bank af en ploft er dan zelf neer. Dan trekt me op zijn schoot. Ik grinnik zachtjes en kus hem op zijn neus. Ik weet niet wat er met me aan de hand is maar ik ben voor die jongen gevallen en niet zo zachtjes ook. ‘Hij is gekneusd’ mompel ik dan als ik Zayn zijn vragende blik zie. ‘Waar is Drew eigenlijk?’ vraag ik dan terwijl ik om me heen kijk. Waar Justin uithangt boeit me helemaal niets op het moment, maar Drew is ook mijn vriend. Hij lijdt onder dit alles en dat doet me pijn. ‘Ze hebben een eigen kleedkamer gekregen dus ze zullen daar wel zijn’ mompelt Harry chagrijnig. ‘Ik vind het wel sneu voor Drew, hij is een gezellige en lieve jongen’ mompelt Louis dan. ‘Hij mag hier komen, die Justin niet. Hij kneust de pols van zijn beste vriendin’ moppert Niall. ‘Ik snap niet dat iemand dat kan doen en ze is nog wel een meisje’ roept hij dan uit. Hij grijnst schaapachtig naar me. Deze jongens staan dus allemaal achter Liam. Dat was ook wel te voorzien gezien het feit dat ze elkaar langer kennen en een band vormen samen. ‘Misschien moeten we het voorprogramma er maar gewoon uitgooien’ stelt Zayn dan voor. ‘Nee’ zeg ik meteen. Ik word door 5 paar ogen raar aangekeken. ‘Drew’ zeg ik dan zachtjes. Dit zal alles voor hem verpesten en dat mogen ze hem niet aandoen. Als ze Justin eruit gooien gaat hij mee dat is zeker. Hij zal nooit in zijn eentje op een podium durven te staan. ‘Daar heeft ze een punt’ mompelt Louis. ‘Als we Justin er uit zetten gaat hij zeker mee?’ vraagt Harry dan serieus. Ik knik langzaam en voel Liam zijn armen om mijn middel zich verstrakken. ‘Dan moeten we zorgen dat Justin uit Alica haar buurt blijft’ zegt Liam dan. De rest stemt in. Het lijkt wel alsof ik vijf babysitters heb nu. Ik had nooit verwacht dat ik voor een jongen van one direction zou vallen en bevriend zou raken met de andere jongens. Mijn leven is echt een puinhoop.
Reageer (6)
aawwh,
1 decennium geledenI love itt! <3
1 decennium geledenAaahw wat lieeeef.
1 decennium geledenga verdeeer <3
Mooi !
1 decennium geledenVERDER
1 decennium geleden