Bonus O1. ||The Funeral.||
~De begravenis van Seth.
Soundtrack
Jullie komen in het verhaal een link tegen en die is belangrijk.<3
Soundtrack
Jullie komen in het verhaal een link tegen en die is belangrijk.<3
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (24)
Ik zit hier te janken...
1 decennium geledenBij de speech van Aleyah, liet ik al een paar traantjes. Die was zóóóóó mooi geschreven! Dat liedje erbij.
En bij het liedje dat ze zong, heb ik ook een paar traantjes gelaten!
Jij kan echt geweldig schrijven!
Echt dikke respect!
Kan je misschien het liedje zonder link naar in mijn gastenboek zetten? Ik kan het niet bekijken? Anyway love it.
1 decennium geledenomg zo pracgtig
1 decennium geledenecht waar keep writing
Ik kreeg gewoon tranen in m'n ogen met dat liedje erbij
1 decennium geledenSnel verder(flower)
Is het normaal dat je bij een verhaal zit te huilen als een kind van 2 wat 's nachts z'n knuffel niet kan vinden ?
1 decennium geledenHet verhaal wat Aleyah voordroeg , raakte me echt heel erg en vanaf dat punt moest ik echt heel erg huilen .
Ik ben mijn opa een paar maanden geleden kwijtgeraakt , en ik voelde me precies hetzelfde . Like ... alsof er niks meer toe deed .
En nu was ik er eindelijk weer een beetje overheen , kon ik de crematie weer een beetje vergeten en dan kom jij met je verhaal en laat je alles terugkomen .
Dat laat dus wel zien hoe gevoelig jij kan schrijven .
Serieus , als jij later geen boek uitbrengt kom ik je persoonlijk vermoorden .
En ik meen het , ik zat / zit echt te huilen , en niet zo'n beetje ook .
X.<3