Foto bij W31

Oké, een uitdaging: bij vijf reacties vandaag nog een hoofdstukje, anders morgen pas

Ze zaten nog maar net op Faragonda’s kantoor, toen ze een aarzelende klop op de deur hoorden.
“Kom binnen”, zei Faragonda. Een van de studentes, Hannah, kwam binnen.
“Ik, euh,” stamelde ze, “ik was gisteren ook niet echt braaf.”
“Kom binnen, Hannah. Ik ben blij dat je gekomen bent”, zei Faragonda. Hannah kwam binnen en wilde de deur dicht doen, maar Jana kwam op dat moment ook binnen.
“Ga zitten, meisjes”, zei Faragonda. Zenuwachtig gingen de meisjes tegenover Faragonda zitten. Ze durfden het schoolhoofd niet aan te kijken. Iedereen wachtte nog een half uur in stilte.
“Bloom, Stella en Tecna, ga de andere drie halen”, beval Faragonda uiteindelijk.

“Je denkt toch niet dat ik jou gehoorzaam”, riep Virginie kwaad tegen Bloom. “Ik ben niet van plan met je mee te gaan om me te laten straffen. Ik ga nu naar Magix.”
“Faragonda heeft me gezegd je te halen. Als je niet meekomt, wordt het enkel erger”, zei Bloom streng.
“Blablabla”, gromde Virginie. Ze draaide zich kwaad om en wilde weggaan, maar botste tegen professor Paladian op.
“Ik raad u aan te doen wat Bloom zegt”, zei hij streng. “Jij gaat onmiddellijk met haar mee naar juffrouw Faragonda.”
“Verdomme”, vloekte de fee, maar volgde Bloom.

Reageer (7)

  • dayxdreamer

    Virginie is zo ***

    niet dat deze reactie nog meeteld ;)

    1 decennium geleden
  • Smal

    Je hebt je reacties, kom maar op ! x

    1 decennium geleden
  • Smal

    Haha :)

    1 decennium geleden
  • nakito

    en ik heb je een kudo gegeven (flower)

    1 decennium geleden
  • nakito

    dit is onderhand al de 3e reactie :P

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen