Foto bij ~30~

Agnes P.O.V

Dana stelde zich aan, zoals gewoonlijk. Het water was helemaal niet koud. Maar dat kan komen omdat ik een Seth tegen me aan had. Na een tijdje zag ik een groepje het strand opkomen en ik zou het liefste 10 kilometer de zee in zijn gezwommen. Het waren een stel mensen waarvan ik de meeste niet eens meer herinnerde hoe ze heette. En ik had geen zin in puppy-gedrag van bepaalde mensen. *Hoest *Lucas *Hoest *Jay *Hoest *. Ze gingen naar de kampvuurplek en Seth trok me uit het water. “Oké, nu heb ik het koud.”, klaagde ik. Hij trok me tegen zich aan. “Beter?” “Hmmm. Nee, ik pak mijn handdoek.”, plaagde ik hem. “Aaaah, arme ik.”, zei Seth met grote puppyogen. Oké, goede woordkeuze xD. Ik pakte mijn handdoek en we gingen op een van de boomstammen zitten bij het kampvuur. “Hey.”, zei Jay. “Hey.”, mompelde ik. Ineens kwam er een vraag in me op die ik aan Seth wilde stellen, maar helaas, Jay claimde mijn aandacht, Lucas die van Dana, dus ik kon haar ook niet om hulp vragen en Nessie was met Jake bezig, dus ook geen hulp. “Ehm, ik ben zo terug.”, mompelde ik. “Kom je Seth?” We liepen langs het strand richting de kliffen. “Goed, ik was nog niet klaar met mijn verhaal. Wil je de rest nog horen?” Hij knikte. Ik ging verder met Breaking Dawn en de acteurs en nog van alles eromheen. “Ken jij ook het verhaal van Taha Aki?”, vroeg Seth. “Yup. Ik weet alle nutteloze dingen over Twilight. Die heel nuttig blijken te zijn.”, lachte ik. En toen herinnerde ik me dat ik hem nog iets wilde vragen. “Seth? Ben jij al ingeprent?” “Ja.” 'Ken ik haar?” “Ja, best wel goed.” Ik bleef staan en mijn gedachte schoten naar Dana. “Wie dan?” We stonden boven aan de kliffen. “Wil je het een keer proberen?”, vroeg Seth en ik begreep dat hij klifduiken bedoelde. “Oké, op twee voorwaarden: 1. Niet alleen, tenzij je me dood wil. 2. Eerst een antwoord op mijn vraag.” Hij glimlachte en trok mee naar de rand. “Oké. Op jouw. Kom.”Hij sloeg zijn armen op me heen en sprong van de rand af.

Reageer (1)

  • Armadillo

    geweldig (H)
    SUPER SONIS SNEL VERDER!!!!!
    ik ga morgen op vakantie dus ik wil nog wel een hoofdstukje hoowr ;D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen