vervolg :D
zal beloven zo snel mogelijk het vervolg derop te zetten ;)
xXx
samantha

click verzenden en laat reactie achter ;)


bill! wake-up!
opeens kwam er een gespierd ventje naar je toegelopen, laten we dit zonder zwaarden doen zei hij. hij had geen wapens, dus jij gooide je zwaard weg.je begonen elkaar te schoppen en te slaan, je kreeg flinke klappen maar deelde ook een paar flinke klappen uit. *samantha pov* langzaam werd je wakker. je zag dat bill aan het vechten was, opeens voelde je iemand onder je stoel. je voelde een vinger aan je rechterbeen, je keek en zag dat het shaterik was. ''shaterik'' fluisterde je zacht. hij legde zijn vinger op zijn mond en begon met het los maken van jou handboeien. opeens zag je dat bill een hele harde klap kreeg waardoor hij bewusteloos neerviel. ''nee!'' schreeuwde je. opdat moment ging je handboeien los en sprong je van dat balkon ding af, je rende het veld op en knielde bij het hoofd van bill neer. je legde zijn hoofd op jou benen, en sloeg voorzichtig met je hand op zijn wang maar geen antwoord.

Reageer (4)

  • FannieJJ

    Snel verder !! :D
    hij is SUPERR ! <3

    xox'FannieJJ <3

    1 decennium geleden
  • barbara

    yes je beloofd snel verder te gaan ik ga je aan je woord houden hoor xD

    1 decennium geleden
  • zombiefreak

    weiter

    1 decennium geleden
  • lienerd

    weiter!
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen