sorry dat het echt heeeeel lang heeft moeten duren met het vervolg maar zat een beetje vast in het verhaal :$ maar gelukkig is hier het vervolg
xXx
samantha

gewoon op verzenden klikken, dan het verhaal lezen en dan reactie plaatsen :D(A)


run, and save your ass!
je werd wakker door een een sterke zonneschijn. je vreef eens in je ogen en zag een lege plaats naast je. shaterik was ook weg. je zag hun verder op bij het beek je zitten.je stond op en wilde daar heen lopen, bill keek om en lachte lief naar je.shaterik draaide ook om, en lachte ook. opeens werden hun gezichten van vrolijk naar een geschrokken gezicht, ik keek niet begrijpend maar had het al snel door, 2 handen grepen mij vast en ik zag 2 zwarte gedaantes, 1 hield mij vast, en greep me stevig vast zodat ik niet kon ontsnappen. bill en shaterik kwamen aanrennen. bill:samantha!, laat der gaan, jij lelijkerd! shaterik: bill maak ze nou niet boos. jij: shaterik neem bill mee! ga weg! ren! bill: samantha ik ga niet zonder je! jij: bill godverdomme ren jij idioot! maak dat je wegkomt! shaterik neem hem mee. shaterik trok bill mee, maar bill stribbelde tegen, maar rende uiteindelijk toch weg. ''gelukkig'' ging der door je hoofd heen. je probeerde nog te slaan en te schoppen, maar het hield niet, je werd door de 2 zwarte figuren meegenomen. ze gingen naar een grote poort toe. en drukte op een bepaalde stong en de poort ging open. ze namen je mee naar binnen, je zag allemaal kamers met grote hekken voor de deur, alsof we in een gevangenis liepen. in sommige deurtjes zag je zelfs minimoysen zitten. opeens liepen jullie door een grote deur heen, het was binnen donker, maar de gedaantes wisten precies waar ze heen moesten, na nog wat stappen stonden we stil, toen opeens....

Reageer (5)

  • barbara

    Toen opeens wat??????!!!!! ga please snel verder


    schaam me diep omdat je zolang op een reactie van me moet wachten:$

    1 decennium geleden
  • nikiedelil

    snel verder!!! (H)

    1 decennium geleden
  • Wunder

    aaaah!

    snel verder!




    Xxmii(K)
    loveyouU

    1 decennium geleden
  • zombiefreak

    weiter

    1 decennium geleden
  • DarkShadows

    JIJ POEPKIND!! xD
    hoe durf je te stoppen op zo'n moment!!
    ik zit hier bijna een hartaanval te krijgen omdat t spannend is, stop jij -_-''
    daar heb ik ook niks aan hea.
    VERDER!!
    xx.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen