vervolg voor een paar mensen
Lutsjiee
barbara
laanXbill
heykes
loveke
THfoshox3
melxbillx
iklovesbill

voor jullie een dikke (K)
hou van jullie
(K) samantha

reacties plz :D p.s melissa is morgen jarig (A)

yeah! happy b-day mel!
this sucks (no you suck)

be nice dont fight
jullie liepen met z'n 3e door het donkere bos heen, even later liet bill je hand los, je had liever gewild dat hij je hand bleef vast houden. jullie liepen tegen een muur aan, maar er zat geen deur aan, geen raam. we keken naar de hoge muur. bill: en hoe gaan we dat doen? shaterik: ik zou het niet weten. je keek nog eens naar de muur, maar zag niets behalve het grijze beton. shaterik: de lichtse van ons moet in die boom klimmen en dan kijken wat er achter die muur zit. shaterik en bill keken naar jou. jij: wat? shaterik: als jij nu eens in die boom klimt. jij: ik dacht het toch van niet he, ik kan niet eens in bomen klimmen. bill: kom op sam waar slaat dat nu weer op ga gewoon die boom in. jij: dacht het niet, ga jij die boom maar in maar ik niet. bill: sam ga die boom in. jij: zie ik der uit als jou slaafje? vroeger kon je misschien wel de baas over mij spelen maar nu niet. bill: egoistisch wijf! jij: egoistische kwal! shaterik: kom op laten we geen ruzie maken bill&jij: hou je er buiten! je keek boos naar bill, je zag dat hij het moeilijk vond om ruzie met je te maken. je wilde het wel, maar weer vallen zoals je altijd deed dat wou je gewoon niet, de laatste keer toen je in een boom klimde was toen jij en bill nog dikke vrienden waren. bill had ook aan jou gevraagd om die boom in te klimmen, toen was je al stiekem verliefd op hem, je deed wat hij vroeg, en klom derin, toen je naar beneden wilde komen viel je, en belande op je arm, hij was op 3 plaatsen gebroken, en bill? die kon alleen maar lachen, dat was echt hartverscheurend, je voelde je gekwets, en dat wilde je niet weer laten gebeuren. shaterik: weten jullie wat? we slaan hier ons kamp op voorde nacht, morgen gaan we verder. bill bromde en draaide zich om en liep van je weg. jij; is goed. je ging tegen een boom aanzitten, en probeerde stiekem te kijken wat bill aan het doen was. maar elke keer als je hem zag keek hij en draaide jij je hoofd weg. ik keek naar de bloementjes die naast mij in het gras vol in de bloei stonden. shaterik: bill help je ff mee met hout zoeken voor een vuur, bill: ja is goed. shaterik lieps langs en bill volgde, je had een roze bloem in je handen, bill: die zal mooi in je haar staan:$ en liep snel weer verder. zag je dat nu goed? bloosde hij? zou hij? neej sam stop hij zal nooit op je vallen. hij heeft genoeg meisjes, waarom zou hij jou dan willen. ik deed het bloempje aan de linkerkant van mijn hoofd, in mijn haar, en ik keek omhoog naar de blauwe lucht die al aardig donker aan het worden was en de witte donzen wolken, langzaam werden mijn oogleden zwaar, en viel je in slaap. *bill pov* je had een paar grote stokken, in je handen, ik keek naar de boom waar sem zat, ze zat doodstil, tegen de boom aan ik legde de, de stokken op een stapel, en zag dat de hemel al aardig donker aan het worden was. shaterik: daar is een beekje, misschien zitten daar wel wat vissen in, ik ga eens kijken of ik wat kan vangen, afwezend zei je ja. en stond toen op, en liep naar sem. je keek om het hoekje van de boom en zag dat ze in een diepe slaap was. ze had je advies opgevolgd, dat kon je merken aangezien ze het bloempje in der haar had gestoken. je pakte haar voorzichtig op, 1 arm in haar knieholtes, en 1 arm die je tegen haar schouderbladen aan. je droeg haar als een baby en legde der op jou slaapzak. pakte uit de tas van shaterik een doosje lucifers, na de 1e keer lukte het niet, dan nog maar een keer probren, na de 2e keer oko niet. na de 3e keer nog niet. na de 4e keer ging hij eindelijk aan. de hemelblauwe lucht was nu weg, nu was er alleen nog een dikke donker blauwe lucht over. opeens kwam shaterik terug met 5 visjes in zijn handen, je keek een beetje vies, vis was niet bepaald jou lievelings eten. shaterik maakte de visje klaar om gebakken te worden op het vuur, terwijl jij sem wakker maakte.

Reageer (10)

  • barbara

    he meis wanneer ga je met deze serie verder hij is zo grappig 1 van mijn favo's alhoewel je nieuwe serie is nog meer favo bij me

    1 decennium geleden
  • laanXbill

    super quiz!!:D
    snel verder!
    x. <3

    1 decennium geleden
  • nikiedelil

    weiter bitte echt super leuke quiz!!! (A)

    1 decennium geleden
  • Wunder

    spr(H)(H)
    snel verder!!!
    en laat je me weer weten wanneer de volgende er is??(A)ik hoop dat dat heel snel is!!(H)(H)(A)




    xxmelissa
    loveyouforever(H)

    1 decennium geleden
  • Kaboeki

    whiie super verder (K)
    en nu je stage maken :D
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen