vervolg (yeah)
(K)
samantha

nomineren?(A)

klik verzenden
klik kruisje? 0_O

in love?
je keek langs mijjn lichaam naar onder, en zag de woeste rivier stromen, bill: sem hou mijn polsen vast en niet los laten. jij: bill laat me los ga jij maar verder, ik red het niet. bill: sem niet zo praten ik weet dat je het kunt. we hebben moeilijkere tijden gehad dus wat er ook gebeurt wij kunnen alles aan. je pakte toch zijn polsen vast en zette je voeten op de muur van grond en liep omhoog terwijl shaterik ook meehielp hij trok bill naar achteren zodat bill jou omhoog kon helpen. je klom omhoog en zo kwam je op de grond je hart kloppte in je keel, bill nam je handen vast en keek diep in je ogen. bill: ik zei toch dat wij alles kunnen bereiken, je knikte langzaam, hij had gelijk, waarom heb je ook aan hem getwijfeld? jij: sorry dat ik je niet...bill: ssstt niets zeggen ik weet wat je wilt zeggen. en het is niet erg. je knuffelde hem flink. shaterik: komen jullie we moeten verder. bill trok je omhoog, en hield je linkerhand nog steeds vast. zo liepen jullie verder richting een bos in. het was een donkerbos, je zag nog wat kraaien vliegen maar je kreeg de koude rillingen over je rug heen. je hield bills hand steviger vast. bill: het is normaal om nu bang te zijn. jij: ik ben niet bang alleen ik vind het zo donker:S:$ bill: kom op, nu we hier zijn gaan we ook daarheen. bill stapte naar voren maar je bleef toch nog staan. wat moest je nu doen. het wilde niet fijn om daar heen te gaan, maar je moet en je wilde de schat hebben. ik stapte bill achterna maar pakte toch zijn hand vast. zou je verliefd zijn? neej dat kan toch niet? het is bill.. een goede vriend. of toch meer?

Reageer (8)

  • DarkShadows

    weiter bitte
    Xx.

    1 decennium geleden
  • barbara

    ga please verder

    1 decennium geleden
  • laanXbill

    het is meer(A) whaha..
    snel next!!:D
    x x

    1 decennium geleden
  • nikiedelil

    snel verder!!! super quiz !! xxxx nikie(A)

    1 decennium geleden
  • XdolceX

    weiter bitte ij is spr en ze is stapel op bill next pleas:D(Y)(Y)(Y)(hoera)(hoera)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah):):):)(lol)(lol)(lol)(K)(K)(K)(H)(H)(H)(flower)(flower):8:8(dance)(dance)(cool)(cool)(typing)(typing)(cat)(cat)(doeg)(doeg)(doeg)(A)(A):P:P:P:P:$:$:$:$;);););):9~:9~:9~:9~

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen