Oke je bent dus in de bios, zit Justin Bieber naast je. Hoe vermoord je hem in deze situatie? Pak je popcorn en geniet, want ik ga het tot in de details uitleggen.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Azriel

    Fijn;p

    1 decennium geleden
  • Nietsmismee

    XD yeeeeeeeeyyyyy
    i luv this story, en een jb hater clubje...niet slecht >=3

    1 decennium geleden
  • PluviophiIe

    AWESOMEEE!! Zullen we een JB hater clubje oprichten?? :D xD HE HAVE TO GO DIEEEEEEE:Y):Y):Y):Y) Een dag later op het nieuw: Justin is dood gevonden inhet riool. Je Belieberende zusje zit te janken en jij: Nodigd al je vrienden uit om het te vieren. Jij en je vrienden(Plus Henk): (yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance) Je zusje: (huil)(huil)(huil) Ach wat hij was toch een lelijke homo-.-(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_ Dus: Jij je vrienden+Henk+je zusje: (yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(lol)(lol)(lol)(Y)(Y)(Y):Y):Y):Y)(puh)(puh):P:P:P(lol)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen