I'm gonna drink my tears tonight, I'm gonna drink my tears and cry

Dit kortverhaal is net zoals ‘If you only knew’ gebaseerd op gebeurtenissen uit mijn persoonlijke leven. Waarschijnlijk is dit zelfs nog diepgaander voor mezelf dan het vorige, ondanks het feit dat ik dacht dat ik mijn grens al overschreden had. Vanaf dit eigenste moment staat de waarheid vast, hoe pijnlijk en hoe recht die ook door mijn hart mag gaan. Deze keer draag ik het verhaal niet op aan hem, maar aan eender wie die zich ooit al in een gelijkaardige situatie zoals die van mij heeft bevonden of zich nu bevindt.
Ik weet niet of ik dit eigenlijk hoor te schrijven en of het me zal lukken om dit tot iets te vormen dat enigszins een beeld zal weergeven van hoe de werkelijkheid is. Voor mij is schrijven een manier om met gevoelens en emoties om te gaan en op deze manier hoop ik een manier te vinden om met opgegeven hoofd door het leven te blijven wandelen.

Reageer (1)

  • Inviolable

    Ik vind het dapper van je dat je het zo hier durft neer te zetten!
    En als het jou helpt, dan is het goed :3.
    Hopelijk heeft het je wat geholpen alles op te schrijven en gaat het nu toch wel iets beter met je..

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen