http://www.youtube.com/watch?v=511JXdLbUOc
de wolven song
graag reacties!!!!!!!!!!!!!
ik wil weten wat julie er van vonden
pls reactie
met 3 reacties doe ik nog iets extra's

kiba


ik beuk tegen de zwartewolf aan daarna word ik gelijk weer aan de kant gebeukt.
ik hoor de zwartewolf weg rennen en shadow gaat er achter aan.
ik wil er achter aan rennen maar ik loop eerst naar angel toe ze ademd moeilijk ze kijkt me aan en ik hoor zeggen het komt wel goed met me ga er achter aan .
ik ren weg maar ik weet dat ze tegen me liegt.

shadow

ik ren achter hem aan ik hoor kiba niet achter me aan komen dan zie ik de zwarte wolf voor me staan.
ik ren op hem af en haal naar hem uit.
ik raak hem midden in zijn gezicht maar hij raakt mij ook.
we zijn in een zware strijd verwikkelt ik hoor kiba aan komen maar hij komt te laat.
ik weet een oog uit de zwarte wolf krabbe hij jankt van de pijn hij haald naar mijn nek uit en het word zwart voor mijn ogen en ik zie alleen nog een witte wolf met een rode blik in zijn ogen.

kiba

ik schreeuw het uit van de woede hoeveel wolven moet er nog dood gaan
in mijn reis ben ik nu al mijn vrienden verloren ik heb niks te verliezen .
in de verte hoor ik een zacht geluid van een waterval ik kijk recht in de ogen van de zwarte wolf op zijn klauwen en zijn bek zie ik bloed van mijn vrienden iedereen is dood soul,rex,angel en nu ook shadow.
ik zal geen genade tonen.
ik storm op hem af en hij stormt op mij af.
ik haal met mijn klauwe zijn buik open ik voel zijn warme bloed ik bijt in zijn poot en ik proef zij warme bloed.
ik voel de pijn van een van mij oren die die er bijna rukt ik voel zijn klauw op mijn buik ik zit onder het bloed.
we zijn ondertussen bij de waterval gekomen.
ik glimlach en dan ren ik op de zwarte wolf voor het eerst in mijn leven zie ik angst op zijn gezicht.
ik beuk mijzelf en hem van de rand af en we vallen in de watervall en we gaan met een snelheid naar beneden in de lucht bij ik de zwarte wolf in zijn keel en hij bijt in mijn keel .
ik voel een pijn ik val met de zwartewolf in het water om waarschijnlijk nooit meer boven te komen.

?????????

ik loop naar de waterval toe met een klein wolfje demon ik ben eerst naar angel toe geweest maar die was al dood.
ik zag nu half in het water half op het land een witte wolf liggen.
ik loop er naar toe hij ademt nog .

Kiba

ik leef nog nog wel ik heb overal pijn en ik kan me niet meer bewegen ik doe een oog open en ik zie iets zwart op me afkomen
ik beef van angst.
hij zegt wat in mijn oor en nu weet ik dat rustig kan slapen
om nooit meer wakker te worden

Reageer (1)

  • LadySansa

    o hij mag niet winnen kiba moet winne

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen