Foto bij W25

@dayxdreamer: ... of misschien is het gewoon weekend en hoeven ze daarom niets te doen? xD

Maandagochtend landde er een schip van Red Fountain op Alfea. Toen ze ‘hun’ specialisten er zagen uitkomen, renden de meisjes er onmiddellijk heen.
“Hoi meiden”, lachte Sky.
“Zeg, waar zijn jullie rugzakken? Ik was er van overtuigd dat we samen op avontuur zouden gaan”, zei Riven.
“Gaan jullie ook mee?”, juichte Stella.
“Ja, de jongens gaan ook mee. Ga maar gauw jullie rugzakken halen”, riep Faragonda die buitenkwam.
“Oké”, lachte Bloom, en liet de rugzakjes van hun kamers naar hen toe vliegen.
“Kunnen we gaan?”, riep Codatorta vanuit het schip.
“Maar juffrouw Faragonda, wat moeten we doen?”, vroeg Flora.
“Codatorta dropt jullie straks ergens, en jullie moeten zelf de weg terug hierheen vinden”, zei Faragonda enkel. “Ga nu maar snel. Hoe sneller je vertrekt, des te eerder ben je terug.”
“Oké, dat wordt leuk”, lachte Layla.
“Amuseer jullie”, lachte Faragonda. Ze draaide zich om en liep de school weer in. De Winx en specialisten liepen het ruimteschip in, op naar avontuur.

Reageer (3)

  • dayxdreamer

    leuk een dropping, zolang je maar niet mijn richtingsgevoel hebt (het gebrek daaraan dus) XD

    snel verder

    1 decennium geleden
  • Padme

    een dropping, had ik dat maar... LEEUUUKKK!!!!


    snel door

    1 decennium geleden
  • tief

    O het is een dropping. ik hou zelf daar niet zo van. geen leuke ervaring. maar ben benieuwd wat er gaat gebeuren. DUS SNEL VERDER (typing)!!!!!!!!!!!





    pleace:$(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen