Dana P.O.V

Jacob komt binnen lopen wat me ineens doet denken aan dit zinnetje 'Ow ja en dit zei je toen Jacob z'n bord naar je gooide toen bella zwanger was "Er. Zit. Eten. in. Mijn. Haar" 'zei ik zwaar overdreven. De rest keek me even vreemd aan en ik en Agnes schooten in de lach. 'Wie zijn hun en hoe weten ze dat' vroeg hij. 'Dana en Agnes en hoe ze dat weten is een lang verhaal' zei Carlisle 'Ik heb tijd leah loopt nu wacht dus vertel' zegt Jacob en gaat zitten naast Agnes. 'Okee om een lang verhaal kort te maken we werden aangereden, werden wakker in het bos, kwamen Alice tegen, kwamen hier en zijn onze favo boeken over jullie kwijt en heb en net bewezen dat we niet liegen' zei ik. 'Wacht bel mama' zei ik. 'Succes' zei Agnes en ik pakte men mobiel. Ik tikte mama's nummer in en wachte 'U heeft geen berijk met dit nummer omdat u mobiel nummer ongeldig is' zei men mobiel. 'Mogen we misschien even de telefoon lenen' vroeg ik. Esmé gaf me de telefoon en ik tikte mama's nummer in. 'Hallo met Lovley' nam Mama op 'Mam met Dana' zei ik. 'Mam ik denk dat je het verkeerde nummer hebt ik heb geen kinderen' zei ze. 'Wat geen kinderen, Mam je hebt mij en Agnes. tweeling, 16 jaar, Twilight gek' zei ik en keek een beetje paniekerig naar Agnes. Wat vormde ze met haar mond. 'Nee ik heb echt geen kinderen ik denk dat je het verkeerde nummer hebt sorry' en toen hing ze op. 'Wij bestaan niet' zei ik en er liep een traan over men wang. 'Hoe bedoel je' vroeg Agnes. 'Ze kent ons niet, alsof wij nooit hebben bestaan' fluisterde ik. 'Wat laat mij eens' zei Agnes. Maar ook zij kreeg het zelfde antwoord. 'Wat nu' vroeg ze, Ik wist het niet. Ik wou dat ik het wist.

Reageer (2)

  • nniinnoo

    Mmm, jou verhaal lijkt wel heel erg op de mijne:
    http://www.quizlet.nl/stories/54877/drowning-in-the-time--twilight/

    1 decennium geleden
  • DUNBAR9

    Snel verder !!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen