Agnes P.O.V

We liepen naar beneden. Hoe gingen we dit allemaal uit leggen?

"Hoe noemde Cheyenne je net?", vroeg Rose. Waarom had ik nou al het gevoel dat ze me niet mocht? Ik besloot het simpel te houden. Il pakte mijn portomonee uit mijn zak en gooide mijn ID-kaart naar haar. "Dan gok ik dat Cheyenne ook niet jouw eerste naam is.", zei Emmett tegen Dana. "Nee.", zei ze. "Heb je dat boek?", vroeg Carlisle. "Het is verdwenen.", zei ik. Ik zuchtte en keek ondertussen naar mijn afbeeldingen. Geen enkele. "Hoe weten we dat jullie niet liegen?", zei Rose. Ze haatte me, was de enige conclusie die ik kon trekken. "Dat valt wel mee.", zei Edward. "Oh ja joh?", zei ik hardop. "Wil je bewijs? Hier komt je bewijs. Rosalie Lillian Hale, geboren in 1915. Opgegroeid als de trots van een bankier en zijn vrouw. Vele minnaars, kreeg de mooiste kleren van heel New York en een van de weinige familie's die niet veel te lijden had onder de zware recessie. Al har vriendinnen waren jaloers op haar, maar zij was jaloers op Vera. Vera had een liefhebbende man en een zoontje. Rosalie wilde dit ook, een liefhebbende echtgenoot een een kind." Terwijl ik sprak zag ik alles voor me. "Rosalie kreeg de aandacht van Royce King II. Ze dacht dat ze zou krijgen waar ze van droomde, maar dat was maar schijn. Een week voor de bruiloft ontmoette ze de duistere kant van Royce. Na een bezoek aan Vera liep Rose alleen naar huis, s'avonds. Ze hoorde gelach van een groep dronken mannen, inclusief Royce. Ze misbruikte haar en lieten haar achter, waande haar dood. Carlisle vond haar en veranderde haar. Een van de eigenschappen van een vampier is eeuwenlang wraak kunnen koesteren. Rose vermoordde ieder van de mannen die haar hadden gebruikt, Royce als laatste. Maar nooit dronk ze hun bloed. Na twee jaar, toen de Cullen-clan in Tennessee woonde, vond Rose Emmett. Hij was aangevallen door een beer en leek te sterven. Rose bracht hem naar Carlisle en smeekte hem om Emmett te veranderen. Emmett zag Rose als een engel en Carlisle als een god op dat moment. Rose zag in hem iets van Vera's zoontje Henry. Ze wist dat het egoïstisch was wat ze vroeg, maar Emmett vond het niet egoïstisch. Later zijn ze meerder malen getrouwd omdat Rose van de aandacht houdt."

Ik zweeg. "Hoe weet je dat.", vroeg Rose. "Die leert nou het hele officiële geïllustreerde boek bij de Twilight Saga uit haar hoofd.", zei Dana.

Reageer (1)

  • Howling

    Haha echt geniaal xd

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen