Ik stond in het lokaal van Anderling, 'Het belangrijkste is dat je jezelf altijd concentreerd tijdens een transformatie, als je in paniek raakt kan het heel makkelijk verkeerd gaan en krijg je bijvoorbeeld een wolvenpoot waardoor je door je benen zakt, probeer het nu nog eens.'
Je ging staan en veranderde weer, het was eigenlijk een heel vreemd gevoel, opeens veranderde je lichaam, je kreeg scherpere zintuigen en liep op vier poten. 'Wauw, dit is zo gaaf.'
'Ik heb geen flauw idee wat je net zei omdat ik geen wolfs spreek maar het zal wel kloppen.
Ik lachte en was verbaasd over het feit dat ik zo'n hoge, heldere stem had want het gegrinnik van de Quleutes klonk altijd heel laag. 'Verander maar weer terug.' Ik bleef me erover te verbazen dat iedere keer dat ik terugveranderde ik gewoon weer stond en niet op de grond lag, zoals ik weleens had gezien bij de Qeuleutes. 'Oké, ik wil dat je iedere dag vijf keer veranderd om het onder de knie te krijgen, je stuur wel een bericht over onze volgende afspraak, je kan nu gaan.' Opgelucht ging ik weer naar de leerlingenkamer, Anderling was rechtvaardig en aardig, maar ik kon wel iets leukers bedenken om op maandagavond te doen, het was dat het was om mijn gedaanteverwisselingen onder controle te houden anders zou ik dus mooi niet gaan.

Reageer (2)

  • SweetDemon

    goed gezegd leven anderling

    1 decennium geleden
  • Allysae

    nice
    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen