Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • MCourtois

    Mooi !

    1 decennium geleden
  • IRVVIN

    Naam: Abbigail Sawyer
    Roepnaam: Abbigail
    Bijnaam: Abbi
    Leeftijd + geboortedatum: 17 (15 oktober 1994)
    Vriendje/Broer: vriendin van Zayn Malik
    Uiterlijk (foto + beschrijving): Abbigail Sawyer. Abbigail heeft lang, beetje krullend, bruin haar. Ze heeft een gemiddelde lengt (rond 1.70m). Ze draagt een mix tussen girly kleding & stoere (donkere) kleding.
    Favoriete assesoires: kettingen, armbanden, zonnebril.
    Hobbies: zingen, dansen, acteren, bij Zayn zijn.
    Gadgets: blackberry, iPad.
    (Allergie?): None.
    Extra: Abbigail is een rustig meisje. Om Abbigail een beetje melig (of hyper) te krijgen, moet je veel actie's ondernemen. Ze probeert zich ook altijd op de achtergrond te houden, wat haar vriendje Zayn af en toe probeert tegen te houden. Abbi haalt hoge cijfers op school. Ze wordt heel erg beschermd door haar moeder, dit komt doordat Abbigail's zus een loverboy als vriendje had. Nu probeert haar moeder dit dus te voorkomen bij Abbigail. Ze snapt dat haar moeder bezorgd over haar is, maar ze wilt liever iets meer vrijheid.
    Zayn en Abbigail kennen elkaar doordat ze bij elkaar in de klas zaten. Zayn was altijd een beetje de populaire gast van de klas, maar toen Zayn per se naast Abbigail moest zitten om zo betere cijfers te krijgen, werden ze goede vrienden en dus ook vriendje-vriendinnetje.

    goed?
    alle lezers, ik mocht nog een rol invullen voor Femke, zodat ze sneller door kon gaan! (:

    1 decennium geleden
  • Gavroche

    Niceee! <'333

    1 decennium geleden
  • IRVVIN

    Naam: Kimberley Tomlinson
    Roepnaam: Kim
    Bijnaam: Berley of Tommie
    Leeftijd+geboortdedatum: 16 (7 augustus 1995)
    Vriendje/broer: het zusje van Louis Tomlinson
    Uiterlijk (foto+beschrijving): Kimberley Tomlinson. Kim heeft bruin, lang, stijl haar. Ze is lang, hiet kan ze heel makkelijk een accent op leggen met shorts en hoge hakken. Ze heeft een dun postuur. Ook heeft Kim een smal gezicht.
    Favoriete accesoires: beanie/muts, grote sjaal, dunne armbandjes.
    Hobbies: dansen, tekenen, shoppen, afspreken met vriendinnen, foto's maken van de meest random dingen.
    Gadgets: iPhone, macbook. (als je dat tenminste bedoelt?!)
    Extra: Kim heeft een hele sterke band met haar broer en vertelt hem alles. Kim is af en toe een beetje gestoord, maar op een goede manier. Ze is overal erg aanwezig en kan snel vrienden maken. Kim is slim, maar kan soms domme opmerkingen maken. Ze volgt de laatste trend en als ze merkt dat anderen het niet leuk vinden, antwoord ze brutaal terug. Ze komt heel zeker over, maar diep van binnen is ze erg onzeker. Hier zou ze graag aan wat willen veranderen, alleen weet ze niet aan wie ze hulp moet vragen. Dit durft ze ook niet tegen Louis te vertellen.
    Kim heeft altijd wel een schetsboekje bij zich en haar camera. Zo kan ze elk moment van de dag tekenen of foto's maken.

    uitgebreid genoeg? Ook goed, als er iets moet veranded worden, van mij mag je, het is jouw story! Loveyouu<33

    1 decennium geleden
  • Kattris

    Naam: Christine Joanne Blazer.
    Roepnaam: Christine.
    Bijnaam: Chriss.
    Leeftijd + geboortedatum: 17-09-1994
    Vriendje/Broer: (your choice)
    Uiterlijk (foto + beschrijving):Klik
    Favoriete assesoires: Oorbellen, (grote ringen)
    Hobbies: Muziek.
    Gadgets: Iphone.
    (Allergie?) Sukkels.
    Extra: Ze blaast bijna altijd bellen met kauwgom, en ze houd van vechten. :3

    xxVERDER!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen