Draco's presentatie
'' En alle dreuzels zouden pijnlijk dood moeten gaan , Dankje '' pansy was klaar met haar presentatie en liep terug naar haar plaats.
'' Oke , dat was vreemd. Oke we hebben vandaag nog maar tijd voor een presentatie. Draco ga jij maar '' mompelde sneep verveeld. Draco grijnsde en liep naar voren toe, hij pakte rustig zijn papiertje en keek erop.
'' Dank u professor sneep. Mijn presentatie is genaamd 'Ginger kids : kinderen met rood haar , een lichte huid , en sproeten.We hebben ze allemaal gezien - hier in de klas , in de winkels , lopend op de straat. Ze maken ons bang en zorgen ervoor dat we ons ziek gaan voelen. Ik heb het natuurlijk over .. Ginger kids. Draco grijnsde en keek ron recht in de ogen. Draco pakte de afstandbediening en liet via een scherm een plaatje van een roodharige jonge zien.
'' Aww Sick , Gross ! '' gilde hij geamuseert.
'' Ginger kids zijn geboren met een ziekte die lichte huid , rood haar en sproeten veroorzaakt.'' gaat hij grijnzend verder.
Hij klikt op een knopje en de volgende foto verschijnt een meisje met rode haren dat aan een ijsje likt.
'' Aw NASTY , Yuck '' Draco kijk weer op zijn papiertje en gaat ongestoord verder.'' Deze ziekte word Gingeritus genoemd en komt voor omdat ginger kids geen ziel hebben.
'' WAT ?! '' schreeuwde ron geirriteerd door Draco's onwetendheid. Maar draco negeerde Ron en ging gewoon door.
'' Kinderen die Gingeritus hebben kunnen niet genezen'' Een ander plaatje van een roodharig meisje verschijnt , dit keer is het echter iemand die we kennen, Ginny wemel.
'' Ah sick ! ''Een ander plaatje van de wemel tweeling verschijnt.'' Gross'' gilt draco weer. Rond kijkt hem kwaad aan, draco negeert hem. Pansy en meerdere zwadderaars lagen te giechelen.
Omdat hun huid zo licht is , moeten ginger kids de zon vermijden. Niet veel anders dan - '' Een plaatje van een vampier met volle maan en vleermuizen verschijnt.'' Vampiers ''
Tot grote ergernis van ron maakte de hele klas een aaah geluid.
'' Dat is niet waar hersenloze miskraam ! Ik heb rood haar en ik hoef de zon niet te vermijden !'' Gilde ron kwader dan ooit.
''Daar wilde ik net iets over zeggen , als je het toelaat'' Draco kijkt weer grijnzend op zijn blaadje. '' Sommige mensen hebben rood haar maar geen lichte huid en sproeten, die mensen worden 'Daywalkers ' genoemt. Draco duwt weer op het knopje en laat een foto van ron zien met eronder geschreven 'Daywalker'
' Ho ! Daywalker ' piepte marcel lubbermans.
'' Dit is allenmaar shit Draco , hier klopt niks van vieze treknicht!'' vloekte ron geirriteert !
'' Professor sneep , ik heb het heel moeielijk hiet met al die onderbrekingen '' zeurde draco schijnheilig. Sneep staat achter ron en slaat hem op zijn achterhoofd met een dik boek van 800 pagina's.
'' Wemel , laat malfidus zijn presentatie houden ! '' mompelde sneep geirriteerd.
'' Het is geen presentatie , het is een haat speech! Mensen zijn niet bang voor Gingers '' schoot ron geirriteerd terug.
simon keek angstig om zich heen en stak zijn hand op '' Ik wel''
'' Wemel , als je nu niet meteen je mond dicht houdt kun je de komende weken je zaterdagen vrij houden! ''
'' Kontenlikker '' mompelde ron binnensmonds. terwijl hij zijn armen over elkaar kruisde.
'' Oke, en ondertussen , Shut your Goddamned daywalker mouth'' schold draco ron uit. Als je goed luisterde hoorde je gelach van de zwadderaars en wat geproest van de rest. Ron knast zijn tanden op elkaar en probeert zichzelf in te houden.
'' Even kijken waar was ik ? Oh ja! Netzoals bij vampiers is het ginger gen een vloek. En tenzij we eraan werken om deze vloek van de aarde te krijgen , kunnen gingers onze wereld omhullen in duister. Het is tijd dat we allemaal tegen onszelf toegeven dat gingers verachtelijk en goor zijn. Mijn laatste conclusie is - Als jullie denken dat het ginger probleem geen serieuze is, dan denk opnieuw !
De bel ging en iedereen ging zo snel als die kon de klas uit. Terwijl harry ron's arm pakte en hem de klas uitsleurde . Draco keek ze na , lachend , grijnzend. Geamuseert ! Dit was draco's leukste les ooit !
'' Stomme racistishe geblondeerde kuthoer '' mompelde ron in zichzelf terwijl hij achter harry aanslenterde.
Reageer (6)
south parkk !!
1 decennium geledenwhaahah, deze vond ik echt gewoon geniaal <3
geweldig,,,
southpark
1 decennium geledenHAHA, omg, GENIAAL. <3333
1 decennium geledenVan dat filmpje.
1 decennium geleden