Zozo, 5 reactie's terwijl ik met de hond aan het wandelen was :o. Dat is zeker niet gek, en zoals beloofd, nog een hoofdstukje ^^. Het duurde langer dan verwacht helaas, er kwam iets tussen XD.

"Het plan was om de ultieme clan te maken, die alle 6 de jutsu stijlen kan beheersen, en een sterke Kekkei Genkei, bij voorkeur een oogtechniek. Dit was natuurlijk niet makkelijk te bereiken, en het duurde erg lang, maar 15 jaar geleden is het eindelijk gelukt. De ultieme clan was voltooid... De ultieme clan, genaamd de Dayashi Clan..." Ik keek hem verbaasd aan, dit deel van het verhaal had ik dus nog niet gehoord. Ze wilden niet dat ik het wist... Zou dit betekenen dat ik... "Ben ik... Dus... Het begin van de ultieme clan?" Vroeg ik hem. "Dat heb je goed opgemerkt, en dat klopt, jij werd 15 jaar geleden geboren, ze hebben je getest en je bleek aan alle eisen te voldoen; jij bent het begin. Jij moet zorgen dat dit pure Dayashi bloed bewaard blijft, dat de Dayashi clan niet mag uitsterven. Ze hebben bloed van je afgenomen die ze bewaren, voor als jij de geschikte man vind om de Dayashi clan mee voort te zetten..." "WAT?! Houdt dat in dat die man mijn bloed krijgt?!?!" "Inderdaad ja, alleen omdat incest geen optie was, en jij de enige bent met het pure Dayashi bloed." Was zijn antwoord. "Maar Dayashi bloed is gemengd bloed, dan kan het toch niet puur zijn?" "Jawel, want er is een nieuwe oogtechniek ontwikkeld, een combinatie van alle dojutsu. Het zicht van de Byakugan, maar dan zelfs dat kleine dode punt niet meer, het kopiëren en hypnotiseren van de Sharingan, en alle 6 de jutsu stijlen van de Rinnegan. jij mag het een naam geven..." Ik mag het dus een naam geven... "Yoimegan... Yoi Me betekend goede ogen, en die Gan erachter omdat de rest het ook heeft." "Mooie naam, maar dat zal je niet helpen hem op te roepen... Als je er klaar voor bent moeten we met de training beginnen," zei hij. Ik knikte, dit zal nog wat worden. "Morgen kunnen we denk ik wel beginnen" zei hij. Daar was ik het mee eens, eerst nog maar even wat energie krijgen...


Dat is weer een deeltje, sorry beetje kort, maar verder geen tijd XD

Reageer (7)

  • MaraChan

    snel veder

    1 decennium geleden
  • ilsietju

    Ojah: Snel Verder x3

    1 decennium geleden
  • ilsietju

    Hoe verzin je dat zo makkelijk?? O_o
    Ik moet ook nog steeds een naam verzinnen voor mijn kekkei genkai T.T
    Wil je me helpen??? *puppy eyes*
    Die van mij is paars :3

    1 decennium geleden
  • Allysae

    nice
    snel verder

    1 decennium geleden
  • IDunnoXD

    lol, verder pleas!!! begin het spannend te vinden!!! xD xxxxxxxxxxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen