Foto bij || Five

Aiden POV

Het eerste wat me opviel toen we de camping opreden was het receptiegebouw. Het was een soort landhuis, maar dan kleiner. Het had een zandkleurige kleur en lichtblauwe kozijnen. Aan de muur groeide klimop. Het deed me een beetje denken aan een wijnboerderij.
Mijn vader parkeerde de auto en hij en mijn moeder stapte uit om ons aan te melden. Kyle en ik bleven zitten.
Ik drukte op het knopje om het raam omlaag te doen en meteen voelde ik de hitte als een onzichtbaar gewicht op me drukken.
Ik bekeek de camping. Het zag er best leuk uit met hegjes tussen de plaatsen en veel bomen. Ik keek opzij naar Kyle, maar die staarde uit zijn raampje naar buiten.
Er kwam een meisje van een jaar of vijf op een fietsje langsfietsen.
“Kijk Kyle, je eerste ‘chick’” zei ik lachend.
Kyle keek met een ruk op en zag dat ik het kleine meisje op haar fietsje bedoelde, dat ondertussen door haar moeder achterna gezeten werd.
“Nee man, die mag jij van mij hebben” zei Kyle.
Ik gaf hem lachend een stomp tegen zijn arm en Kyle stompte grijnzend terug.

Ik zat met mijn rug tegen de grote boom geleund. Kyle zat naast me en samen keken we naar mijn ouders die probeerde een voortent op te zetten.
Ons tentje stond al een tijdje en nu amuseerden we ons met het kijken naar mijn klunzige ouders.
Mijn vader kwam onder iets vandaan wat uiteindelijk een voortent moest worden.
“Jongens, zou een van jullie even naar de receptie kunnen lopen om een verlengsnoer te halen?” vroeg hij met een verhit rood hoofd.
Ik keek Kyle aan en hij zuchtte.
“Oké, ik ga wel” zei hij en hij stond op.
Ik liet mijn hoofd tegen de boom aan leunen en pakte mijn iPod uit mijn zak. Ik stopte de oortjes in mijn oren en zette een willekeurig nummer op. Ik sloot mijn ogen en dommelde weg in de hitte van de zon. Het nummer ging over in een ander nummer en ik speelde luchtgitaar mee met de solo.
“Hé Jimmy Hendriks!” hoorde ik plotseling en ik voelde een schop tegen mijn been.
Ik opende mijn ogen en zag Kyle naast me staan met een verlengsnoer in zijn hand.
Snel ontdeed ik me van de oordopjes en Kyle zakte weer naast me neer.
“We zitten hier helemaal goed gozer” zei Kyle.
Ik keek hem vragend aan.
“Er loopt toch een lekker wijf bij de receptie. Lang, blond, Frans.”
Dat klonk helemaal als Kyle’s type. Maar elk meisje dat een hartslag had was Kyle’s type.

***

Oké, dit hoofdstuk is slecht, I know. Volgende wordt beter!! (:

Reageer (6)

  • Almarath

    Geniaal, met dat meisje van vijf .. Ik moest "spontaan" aan pedobear denken ;P (btw. het is Jimi, niet Jimmy. ;P )

    1 decennium geleden
  • Rubyy

    Snel verder!!
    Mooi geschreveen!! (flower)

    1 decennium geleden
  • emhavee

    ghehehe, elk meisje met een hartslag ;P
    Echt niet slecht! Gewoon een hartstikke leuk stukje!(:

    1 decennium geleden
  • AcceptYou

    Echt niet slecht!!!
    Die laatste zin is geweldig!!!
    Ik ga vanavond weg, dus waarschijnlijk laatste deel wat ik lees...
    Nog 1 verhaaltje voor ik op vakantie ga???

    Super super super snel veder!!!!

    1 decennium geleden
  • Alissaatje

    Het is echt niet slecht(A)
    anders zou ik het niet lezen:P

    Snel verder(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen