Chapter 71
Ik weet eigenlijk even niet wat ik hier moet schrijven, maar als ik er niets neerzet is het ook weer zo leeg. Nou ja, nu staat er al iets.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (25)
Dat dode meisje:#
1 decennium geledenTypisch zwadderich, dat je 2 sikkels moet betalen voordat je een krant kan lenen. Ik snap wel dat Abby die afleiding zoekt. Ze heeft geen vrienden en is door haar voorraad afleiding heen.
1 decennium geledenWeetje, op de een of andere manier heb ik een voorgevoel dat dat artikel iets te maken heeft met haar nieuwe buurjongen. (die dreuzel die Scorpie wel leuk vond) Misschien dat zijn familie is aangevallen door tovenaars ofzo. Het zal vast geen groot nieuws zijn, anders zou er wel luidkeels over geroddeld worden. Nope, het onderwerp moet specifiek voor Abby opmerkelijk zijn, dus het kan ook niet over Scorpius of zijn familie zijn. Dan zouden zijn vrienden hem daar natuurlijk op wijzen en hadden ze geen tijd om die eerstejaars op te sluiten. Maar ik draai hier teveel op door, aangezien we het (waarschijnlijk) in het volgende hoofdstuk al te weten komen. Zo niet: Square ik vermoord je!!
Snel verder maar, of anders doe ik bombarda maxima in die overvolle leerlingenkamer!
Haha, Harry Potter die vreemdgaat met zijn tachtigjarige buurvrouw?! Die vind ik goed verzonnen
1 decennium geledenKan het me alleen niet voorstellen... Waha.
Ik wil meer weten over dat artikel, zou het over Zweinstein gaan? Ik denk het wel!
Maar Abby is gek dat ze twee Sikkels geeft voor een krant die maar vijf Knoeten waard is, wat een lullen zijn die Zwadderaars... Gauw verder!
Je bent er echt goed in om ons belachelijk nieuwsgierig te maken(N) Niet aardig *kijkt chagerijnig*.
1 decennium geledenIk zou echt niet twee sikkels geval om een krant te lezen, wat mij betreft geld verspilling, maar ja, Abby zal er wel veel voor over hebben.
Oe, ik wil weten waar dat artikel over gaat!!!!!!!
1 decennium geleden