Foto bij How it all begon

My name is Chanel and Being in hell for two years , Sucks-ass!

Ik ben altijd al een Einzelganger geweest. Ik kon wel vrienden maken maar ik had er gewoon niet veel zin in. De meeste mensen kunnen toch niet met mij leven. De meeste. Ik ben rebels, somewhat annoying, school intereseert me niks en ik doe er ook niks voor, maar toch ga ik steeds over. Veel mensen kennen mij , van een afstand. Waar ik ze persoonlijk het liefst heb.

Ik zal jullie kort het verhaal vertellen wat er is gebeurt.

Ik leefde met mijn vader in een groot huis met een groot landgoed. Hij was een dooddoener, mijn moeder is dood. Mijn vader was heel trouw aan Marten. Ja , ik noem hem marten. Voldermort, hij-die-niet-genoemd-mag-worden, Dark lord. Die namen zijn te goed voor That son of a bitch. Mijn vader heeft me altijd heel nuchter opgevoed , hij vertelde altijd dat ik geen kant hoefde te kiezen ookal was hij een dooddoener. Jammer genoeg was dat Ding[A/N Ding refers to Voldemort]het er niet mee eens. Als ik niet aan zijn kant stond , moesten we beide dood. Mijn Vader werd gedwongen om te kiezen tussen zijn Achterlijke meester en zijn eigen vlees en bloed,zijn dochter. Die keuze was makkelijk voor hem , hij ging naar Mr. Whiteface en beloofde zijn eeuwige trouw aan hem , als hij me niet zelf hoefde af te maken. Dus Deed Marten het , hemzelf. Hij maakte een einde aan mijn Rebelse , rustige, luie leventje. Mijn Ziel ging niet naar de hemel. Nee , daar had ik teveel voor Gezondigt! Ik ging naar de hel .Twee jaar lang dwaalde mijn ziel rond met de zondigers in de duistere verdoemenis genaamd hel ! Maar blijkbaar was het nog niet mijn tijd om dood te gaan, of te blijven! Want toen het nieuwe schooljaar begon in Zweinstein werd ik wakker in een stoel , in het kantoor van perkamentus. Die blijkbaar al van alles af wist!

Dit is hoe mijn Verhaal in het derde jaar van Zweinstein begon !

Reageer (1)

  • Allysae

    nice
    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen