Foto bij Hoofdstuk 75

Zo! Hier weer een nieuw hoofdstukje! Het vorige hoofdstuk is ook nog aangepast, dus als je die nog niet helemaal gelezen had, kan je dat nu nog even doen!
Sorry dat het vorige stukje zo kort was! Deze is weer wat aan de langere kant!
Veelleesplezier! :3

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • aylatjuhh

    Woow als je mij nu wijsmaakt dat dat Carlos van BTR Op de foto is ploppen mijn ogen e uit ><

    En super leuk verhaal! xoxo

    1 decennium geleden
  • Rosannem

    VERDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • NaomiLove

    snel weer verder
    ik heb het gevoel dat matt haar strx vol op haar mond zoent
    ben benieuwd
    je schrijft nog steeds geweldig mooi

    1 decennium geleden
  • XxDarknessxX

    GEWELDIG <3
    vlug verder !! :D
    Xx

    1 decennium geleden
  • Joshifer

    OMG ik weet wat Kittie moet doen!! Ze moet gewoon weggaan zonder te antwoorden en dan gaat ze naar Jake! =D Ik denk dat ze het beste met hem kan gaan praten over.. Seth en Matt. Het zal toch nooit meer wat worden tussen Kittie en Jake - niet meer dan een broer & zus liefde. Dus hij kan haar denk ik wel helpen.. want Leah kon ook wel, maar da's de zus van Seth natuurlijk. Dus die zal dan Seth voortrekken ;o En Bella of Charlie is denk ik geen oplossing ;x evenals Embry of Quil of Jared ofzo.

    SNEL VERDER :D want ik ben benieuwd of ik gelijk heb mwhehe

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen