Foto bij Day3

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • xForeverx1Dx

    Waarom allemaal dat commentaar over dat je van pizza en bier dik word? Ik snap haar! Ik heb dus precies hetzelfde. Slechts 1 persoon weet het. Ik ben ook verliefd op the perfect boy. Maar even terugkomend over 't eerste, iemand met boulimia weet ook wel dat het slecht is, maar kan er niets aan doen. Het gaat vanzelf. Er is een te grote drang en je zoekt vervanging voor snoep zoals een kopje thee met een half zakje suiker. Elke dag ,,train'' je tot je niet meer kunt lopen... Dus waarom opeens word er gezegd van pizza en bier word je juist dik?

    1 decennium geleden
  • Frodo

    haha, mightywriter heeft helemaal gelijk ! Dit is jouw verhaal, en alleen van jou! Laat niemand eraan komen ! Je bent geweldig ! (flower)

    1 decennium geleden
  • mightywriter

    Daaamn, dudiees. Tis haar dagboek, haar leven, haar zinnen, woord per woord. VAN HAAR! dus who the hell zijn jullie om erover te zeiken? het wil niet zeggen omdat ze een bieravondje gaat houden, dat ze bier gaat drinken hé (; en van een heel klein stukje pizza verdik je heus niet. mijn allerbeste vriendin, der moeder, is dieetiste, en ik weet er genoeg van. dus laat dat kind nou met rust, en als je het toch maar niets vind, ga dan weg in plaats van andere mensen in de put te duwen. dankje ;)

    1 decennium geleden
  • CloudsPoetry

    Ik ga de zin wel uit de tekst halen.

    1 decennium geleden
  • 201013

    Alcohol vertraagt de afbraak van vet toch? Dan wordt je er toch juist eerder dik van?

    Maar goed geschreven! (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen